אופיר זמיר, VMware: "הדטה סנטר מונחה התוכנה כבר כאן – ולהרבה זמן"

"הארגונים נדרשים ויכולים למקד את המשאבים שלהם בצמיחת העסק, בידיעה שאנשי ה-IT יכולים להרחיב את מרכזי הנתונים והאפליקציות שלהם ולהעביר אותם לענן", אמר זמיר, מהנדס מכירות בכיר בחברה

אופיר זמיר, מהנדס מכירות אזורי בכיר ב-VMware. צילום: ניב קנטור

"הלקוחות הארגוניים נדרשים ויכולים למקד את המשאבים שלהם בצמיחת העסק, בידיעה שאנשי ה-IT יכולים להרחיב את מרכזי הנתונים והאפליקציות שלהם ולהעביר אותם לענן. הדטה סנטר מוגדר התוכנה כבר כאן – ולזמן רב", כך אמר אופיר זמיר, מהנדס מכירות אזורי בכיר ב-VMware.

זמיר דיבר בכנס שערך VMUG, ארגון משתמשי VMware בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 מקצועני IT.

הוא הציג בדבריו כמה מההשקות שערכה ענקית הווירטואליזציה בכנס השנתי שקיימה בסן פרנסיסקו לפני כמה שבועות. בין השאר, ציין זמיר את פלטפורמת VMware vCloud Air. "הפלטפורמה מספקת יכולות שירות חדשות לענן בן הכלאיים ושירותי אפליקציה חדשים, המיועדים לאפשר לארגונים ולמפתחי אפליקציות לתמוך טוב יותר בדרישות לגמישות של עולם העסקים". לדבריו, "הפתרון מייצג מרכיב משמעותי באסטרטגיית הענן שלנו, בכך שהוא מאפשר ללקוחות בחירה וגמישות בחיפוש אחר שירות הענן האידיאלי המקומי עבורם, שמבוסס על הטכנולוגיה שלנו".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניר שוורץ

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניר שוורץ

עוד ציין זמיר את רכישת CloudVolumes, המספקת טכנולוגיה שמאפשרת לחברות לספק יישומים לסביבות וירטואליות על פי דרישה. "פתרונות CloudVolumes מסייעים לעסקים לפתור את בעיות הניהול והביצוע שלהם בענן ובדטה סנטר וירטואלי", אמר. "הפתרונות פועלים בסביבה הקיימת של הלקוחות, כדי לספק להם גישה מידית לכל האפליקציות והנתונים של הארגון, ללא כל צורך בהתקנה. שילוב של CloudVolumes ושל VMware Horizon יאפשר ללקוחות לבנות מערכת יישומים בזמן אמת ולכל האפליקציות להיות מנוהלות באופן מרוכז, זמינות ומעודכנות תמיד ומסופקות לסביבות וירטואליות בשולחן העבודה או בענן, לפי דרישה".

משפחת ה-EVO, שאף אותה ציין זמיר, מספקת פתרון Hyper Converge מבוסס על שרתים, בנוסף לתוכנת SDDC מלאה של ענקית הווירטואליזציה. "היתרון של הפתרון הזה הוא בהפעלה של דטה סנטר שלם בתוך פחות מרבע שעה ותאימות מלאה לרכיבים של הדטה סנטר מונחה התוכנה", אמר.

"ה-IT מצוי בתהליך שינוי"

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל, אמר כי "עולם ה-IT מצוי בשיאו של תהליך שינוי, הגעה אל הפלטפורמה השלישית של המחשוב: בעוד שהדור הראשון היה מבוסס מיינפריים והדור השני התבסס על מחשוב Client-Server (שרת-לקוח) עם מחשבים אישיים – הרי שהדור השלישי מתבסס על פלטפורמה שכוללת את מחשוב הענן, ה-Big Data והמחשוב החברתי".

ביבר ציין כי "חזון הדטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC) הופך למציאות. בעתיד הלא רחוק, כל רכיבי הדטה סנטר ייכנסו לקובייה הווירטואלית, הכול ייעטף וידבר דרך תוכנות תשתית".

ברק קורן, מנהל VMUG. צילום: ניב קנטור

ברק קורן, מנהל VMUG. צילום: ניב קנטור

לדבריו, פעילות החברה נשענת על שלוש רגליים: SDDC, חיבור העננים הפרטיים של ארגונים לאלה הציבוריים ועבודה במתכונת של ענן בן כלאיים, והטיפול בעולם הרכיבים הניידים. טיפול זה כולל את ניהולם ואבטחתם, תוך ביצוע הפרדה בין האזורים הפרטי והארגוני באותם רכיבים. הוא ציין כי על פי מחקרים, 70% ממערכות המחשוב בעולם הן וירטואליות, ונתח השוק של VMware בעולם זה עומד על 70%. "לפיכך, יש לנו עוד הרבה שטחי פעילות פוטנציאליים".

ברק קורן, מנהל VMUG, המשמש גם כמהנדס מערכות בכיר ב-Siemens-PLM, סיפר שקבוצת המשתמשים קמה לפני יותר מחמש שנים והיא מונה כ-100 אלף חברים ברחבי העולם, ויותר מ-500 מהם בישראל. הוא ציין ש-"הקהילה בארץ הולכת וגדלה, וכך גם מעמיק הקשר בין החברה למשתמשים". לדבריו, "VMware רואה בארגון המשתמשים כלי חשוב לשיפור התקשורת עמה. היא מקדישה להם תשומת לב ומקבלת את הערות חברי הארגון". הוא צפה שהיקף הפעילות של ארגון המשתמשים ומספר החברים בו יגדלו השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים