מתחם עבודה חדש לאמן; תגייס עובדים נוספים

קבוצת אמן מקימה מתחם עבודה חדש אליו תעתיק את פעילות מטה החברה בתחילת 2019 ● תגייס עשרות עובדים נוספים ● היקף ההשקעה מוערך בכ-100 מיליון שקלים

01/08/2018 10:34
בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן. צילום: יח"צ

קבוצת אמן חתמה בימים אלה על תכנית להקמת מתחם עבודה חדש בבית לקסוס שבקריית אריה בפתח תקווה, אליו תעתיק את פעילות מטה החברה ממשרדיה בבני ברק. בחברה אמרו כי המהלך יאפשר בין היתר לקבוצת אמן את קליטתם של עשרות עובדים חדשים ועם סיום הקמת המתחם בתחילת 2019, תצא החברה בגיוס נוסף של למעלה מ 50 עובדים עם התמחויות בתחומי הדאטה, סייבר והפיתוח בעולמות הפיננסים, כמו גם רכזות גיוס טכנולוגי ואנשי ונשות מכירות.

בקבוצה הוסיפו כי השכירות שקבוצת הטכנולוגיה תשלם לכל התקופה מוערכת בכ-80 מיליון שקל, בתוספת כ-20 מיליון שקלים על עבודות התאמה ועיצוב החלל הפנימי של המתחם. המתחם יעוצב בסגנון המודלים של מתחמי עבודה מובילים, כאשר השאיפה של הקבוצה למקסם את ביצועי החברה באמצעות שילובי ידיים בין מומחי החטיבות השונות, בחלל משותף.

המתחם המיועד בקרית אריה בפתח תקווה. צילום: יח"צ

המתחם המיועד בקרית אריה בפתח תקווה. צילום: יח"צ

"מתחם שיוכל להכיל קבוצות חשיבה ויקדם יזמות וחדשנות"

קבוצת אמן תשכיר את המתחם החדש במשך 15 השנים הבאות מיוניון נכסים, כאשר שטח המתחם חולש על כ-7000 מ"ר ו-4 קומות.

הקבוצה מעסיקה למעלה מ- 2000 מומחים הפועלים בשוק המקומי והגלובאלי המתמחים בייעוץ טכנולוגי והנדסי, פתרונות אינטגרציה של תשתיות תוכנה, תקשורת ואבטחת מידע, טיפול מלא במערך הנתונים, פיתוח מערכות, פתרונות לעולם הפיננסיים, שירותי הנדסת אנוש וניהול סיכונים.

בשנים האחרונות ביצעה החברה רכישות שונות בשוק הישראלי שהרחיבו את מערך הפתרונות שלה לעולמות הפינטק, דאטה, אבטחת מידע, מקסום מכירות, סמיקונדקטורס ועוד.

בן פסטרנק מנכ"ל הקבוצה, אמר כי "הקבוצה שהיום הינה קבוצה גלובאלית בעלת משרדים בלמעלה מעשרה מיקומים שונים באירופה ובארצות הברית, נדרשת ליצירת מתחם שיוכל להכיל קבוצות חשיבה ויקדם יזמות וחדשנות. עם השלמת הבנייה הפנימית שתערך כ 6 חודשים, נזמין את לקוחותינו לבקר ולהתרשם מעולם שלם של טכנולוגיות מתקדמות שאנחנו מספקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים