לא רק ליוצאי 8200: פרימיטר-איקס מגייסת עשרות עובדים

בין התפקידים המוצעים: אנליסטים לאבטחת מידע, נתוני לקוחות ומודיעין, מהנדס Full Stack, אנשי Devops, ארכיטקסט פתרונות, מהנדס רשת בכיר ומהנדס בק-אנד בכיר

מגייסים עובדים. מימין: עומרי אילוז, המנכ"ל, עידו ספרותי ואופיר אשכנזי, פרימיטר-איקס. צילום: יח"צ

פרימיטר-איקס הישראלית, העוסקת בזיהוי אוטומטי של מתקפות בוטים ברשת, מתרחבת ומגייסת בימים אלו עשרות עובדים לתפקידים שונים. כיום החברה כוללת 100 עובדים היושבים בישראל, ארה"ב ובריטניה. בין התפקידים המוצעים: אנליסטים לאבטחת מידע, נתוני לקוחות ומודיעין, מהנדס Full Stack, אנשי Devops, ארכיטקסט פתרונות, מהנדס רשת בכיר ומהנדס בק-אנד בכיר.

"יש בתעשייה כיום ביקוש אדיר לטכנולוגיות מניעה כמו שלנו", אמר עומרי אילוז, מנכ"ל החברה, "לא רק בשל סוגיות פייק-ניוז, אלא בגלל תופעות שליליות אחרות ברשת". לדבריו, "המערכות שלנו מנתחות מיליארדי אירועים ביום וחוסמות מאות מיליוני התקפות מבוססות בוטים מדי יום".

מחפשים אנשי טכנולוגיה מוכשרים באשר הם

היכולת הטכנולוגית של פרימיטר-איקס לזהות התנהגויות שאינן תואמות להתנהגות של גורם אנושי, מבוססת בין היתר על מתודות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. החברה נותנת פתרון רוחבי להתקפות ברשת בזמן אמת ומבקשת להתריע מפני פריצות לאתרים, הונאות ברשת, הפצת מסרים שקריים, גניבת זהויות ועוד. בפועל, הטכנולוגיה מזהה, על פי אינדיקטורים שונים, האם מדובר בגולש בשר ודם או בבוט זדוני שצריך לחסום. הארכיטקטורה העומדת מאחורי הפיתוח אינה משפיעה כלל על ביצועי האתר, ולא דורשת שינוי תשתיתי מצד הארגון.

לדברי אילוז, "ככלל, חשוב לציין כי המשרות הפתוחות אצלנו מיועדות לא רק ליוצאי יחידת 8200 ובוגרי קהילות המודיעין, אלא לאנשי טכנולוגיה מוכשרים שרוצים להיות חלק משמעותי בהובלה של טכנולוגיות שמאפשרות אינטרנט בטוח ואמין".

פרימיטר-איקס, שעוסקת בזיהוי אוטומטית של מתקפות בוטים ברשת, אף הודיעה באחרונה על השלמת סבב גיוס בגובה 23 מיליון דולר. החברה נוסדה בשנת 2014 על ידי אילוז, שמכהן כמנכ”ל החברה, עידו ספרותי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה ואופיר אשכנזי, סמנכ”ל הכספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים