בזק בינלאומי הטמיעה מערכת של אוויה במכללת סמי שמעון

"הצלחנו להקים ולספק שירותים וירטואליים תוך דקות בודדות, ולהקים שני מרכזי דטה סנטר כישות לוגית אחת - לטובת גיבוי ושרידות הרשת", כך לדברי מאיר קטורזה, מנמ''ר המכללה

אלי קנדל, מנהל אקסטרים נטוורקס ישראל: יח"צ

בזק בינלאומי ערכה במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון פרויקט מחשוב ותקשורת מבוסס אוויה (Avaya). הפרויקט החל באוקטובר 2016, הוא נחלק לשני שלבים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

הפרויקט לשדרוג מקיף של מערך המחשוב והאחסון של המכללה, כלל מעבר לשירותי רשת וירטואליים של אוויה (SDN-FX) והקמת שני דטה סנטרים, המהווים ישות לוגית אחת – לגיבוי ושרידות הרשת.

הפרויקט נועד להעביר שירותי רשת לסטודנטים בצורה מהירה יותר, לצד עיבוד מהיר יותר של האפליקציות בחוות השרתים. הפרויקט מבוסס פתרונות Fabric connect של אוויה, לטובת הקמה ואספקת שירותים וירטואליים, תוך דקות בודדות.

ההטמעה בוצעה בלא השבתת הרשת של המכללה. המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון היא הראשונה בארץ המשתמשת בטכנולוגיה של וירטואליזצייה של הרשת של אוויה.

טכנולוגיית SDN-FX תאפשר לאנשי ה-IT במכללה לשלב ולהוסיף שירותים חדשים, כגון שירותי IT, טלפונית IP, מצלמות, אלחוט, מדפסות ועוד – לרשת, וזאת תוך דקות בודדות.

לחזק את מערכות אבטחת הרשת הקיימות

הפרויקט צפוי להניב חיסכון של עשרות ימי עבודה בתכנון ובהטמעה. המעבר לרשת וירטואלית, כדוגמת רשת SDN, מאפשר חיסכון בעלויות התחזוקה, איחוד רשתות ושמירה על הפרדת שירותים בצורה לוגית. כמו כן, הוא מאפשר הקמת מערכת ניהול וגיבוי מרכזית לכלל הרשת והקמת שירות בדקות בודדות.

במסגרת הפרויקט הוטמעה הרשת בשיטת ה-Stealth Network, טכנולוגיה המספקת אבטחת מידע והגנת סייבר בצד תשתיות הרשת. כך, לא ניתן לסרוק ולמפות את הרשת, ובדרך זו ניתן לחזק את מערכות אבטחת הרשת הקיימות כיום במכללה. בנוסף הוטמע בפרויקט גם בפתרון הוידיאו Scopia של אוויה.

מאיר קטורזה, מנמ"ר המכללה, אמר כי "תקשורת, ניהול רשת ואבטחת מידע – הם אבני יסוד בכל ארגון. השימוש בפתרונות Fabric connect הביא לכך שהצלחנו להקים ולספק שירותים וירטואליים, תוך דקות בודדות ולהקים שני מרכזי דטה סנטר, כישות לוגית אחת – לטובת גיבוי ושרידות הרשת. הטכנולוגייה מסוגלת לספק זמן התאוששות מהיר ולתמוך באחסון קריטי ברשת".

אלי קנדל,CTO אוויה ישראל, הוסיף כי "המעבר לניהול רשת בתצורת וירטואליזציה של שירותים בארכיטקטורה שלנו, מאפשר ללקוחות הארגוניים לקבל מיכון מלא בזמן הקמת שירותים חדשים וניהול יומיומי ופשוט של הרשת. טכנולוגיית ה-Fabric connect מספקת יכולת לספק זמן התאוששות מהיר במקומות קריטיים ברשת".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי קנדל

    לחברת אוויה מעל 15 התקנות בייצור של רשת SDN-Fx (Fabric Connect ) לצד עשרות לקוחות בטכנולוגיה המסורתית וארגונים מאוד גדולים ובסביבות קריטיות הטכנלוגיה מבושלת ומוכיחה את עצמה לא רק בישראל אלא ברחבי העולם, הטכנטלוגיה הינה סטנדרטית בתקן IEEE , IETF, מעל 1200 התקנות גלובליות , אני תקווה שעד סוף חודש אוגוסט אנחנו נהייה עם 20 התקנות בייצור בישראל ואני מאמין שאתם עוד תקראו על הלקוחות החדשים במדיה החברתית. הטכנולוגיה נותנת מענה לכל אחד מהסביבות ( אנטפרייס , SP , Smart Cities , Safe Cities, IoT וקמפוס ) כמעט כל ההתקנות בארץ ( אצל לקוחות high tech , Low Tech ,Healthcare Startup , ורשתות אדומות בארגונים צבאים ועוד )עובדות בתצורת Full Stack כלומר הפתרון רץ ממתגי המשתמשים ועד לדאטה סנטר & מתגי השרתים ומתפרס על גבי מספר דאטה סנטר בתצורת אקטיב אקטיב ,חלק מההתקנות באינפלמנטציה של ה- Stealth Network המשלב בתוכו פתרונות FW Data Center. תמיד הלקוחות האמיצים והפתוחים טכנולוגיים יעשו את השינוי ולא הלקוחות המסורתים שמפחדים ומעדיפים ללכת על דרך הבטוחה שלא נותנת לארגונים שלהם את המענה האמיתי לדרישות הטכנולוגיות להתפתחות הארגון , אני מאמין שבשנים הקרובות אנו נראה יותר ויותר ארגונים ומנהלים שיקחו את התעוזה להבעת טכנולוגיות הנותנות מענה לדרישות הארגון כגון פתרון ה-Fabric Connect מאחר ואותם מנהלים ומהנדסים סגורים בפני שינויים ( Protection Job) יפרשו או שיפנו את הכיסא שלהם לאנשים שיספקו את התפוקה שהארגון מצפה לו , כמו כן כל טכנולוגית תקשורת של חברת אוויה נרכשה והפעילות עברה בתאריך 5.7.17 לחברת אקסטרים וכל הפתרונות ימשיכו להיות ולהתפתח בשנים הקרובות כמו כן חברת אקסטרים רכשה את פתרונות ה-CORE של חברת ברוקד כך שזוהי החברה השלישית בגודלה מבין החברות התקשורת בעולם ואני מאמין שהדבר יתרום ללקוחות ויאתגר את שאר המתחרים לפתח ולהציג פתרונות טכנולוגיים על פי הדרישות שמוצגות כיום ולא מה שהיה נכון מלפני 10-15 שנה בהצלחה לכולם

  2. גיא

    לכל מפיצי הפייק ניוז מטען סיסקו, תודה, שמענו. אוויה לא בפשיטת רגל, לדאבונכם, אלא בתהליך החלפת בעלות. לקוחות חדשים בוחרים אוויה כי הטכנולוגיה פשוט טובה יותר. שותפים מהשורה הראשונה מוכרים כי אוויה פתרון מנצח. אם כולם אומרים לך שאתה שיכור, לך הביתה לישון...

  3. מודאג

    הזויים. לא שמעו שאוויה בפשיטת רגל. טוב שלא הטמיעו מורס. בתקווה שהתחום האקדמי יותר מוצלח.

  4. גל

    הכרזה קצת מפתיעה בהתחשב שאוויה הגישה בקשה לפשיטת רגל. זה היה צריך להיות על ראה ולמד ממה להזהר. בחינת פתרון מחייבת בדיקה לא רק של טכנולוגיה אלא של הספק, חיי המדף, השירות הצפוי ושיקולים מקצועיים רבים נוספים.

אירועים קרובים