"הרשת הארגונית דורשת שלושה דברים: ניראות, ניראות וניראות"

"המיקוד שלנו הוא בניראות הרשת, אבל בעולם מאובטח - מדובר ברכיב מפתח עבור הלקוח הארגוני", כך אמר ג'רארד אליסון, סגן נשיא גיגמון לאזור EMEA

ג'רארד אליסון, סגן נשיא גיגמון לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"אנשי אבטחת המידע בארגונים פועלים ממקום של רצון למנוע אירועי אבטחה, אנשי הרשת באים מהמקום של מניעת השבתות. המענה המקשר על הדרישות של הרשת הארגונית מורכב משלושה דברים: ניראות, ניראות וניראות", כך אמר ג'רארד אליסון, סגן נשיא גיגמון (Gigamon) לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה).

אליסון ביקר בישראל באחרונה. הוא הצטרף לחברה לאחר תריסר שנים בג'וניפר (Juniper Networks) ואחראי להיבטי הנעת ותיאום המכירות, ערוצים, תמיכה טכנית ושיווק באזור.

לדבריו "המנמ"רים ניצבים בפני שלל אתגרים, לא כולם טכנולוגיים. עליהם לשנות את מיצוב מערך ה-IT ממרכז הוצאה למרכז רווח, עליהם להציג להנהלות הארגונים החזרי השקעה".

אליסון הוסיף כי "המנמ"ר נדרש 'להיפגש' עם יותר יעדים עסקיים של הארגון. עליו להניב לארגון זריזות ותגובתיות, לצד הצורך בצמצום הוצאות התפעול ותחזוקת ה-IT".

"בהיבט אבטחת המידע, הוא נדרש להגן על הארגון באופן מעמיק יותר, במצב בו ה-IT משתנה ומרחב הפעילות של הארגון גדל משמעותית, לעולם הנייד ולמחשוב הענן לסוגיו. בארגון ממוצע ישנם כלי אבטחת מידע רבים מהנדרש, כלי האבטחה עלולים לפגוע בביצועים, וספקיות אבטחת המידע החדשות מציעות טכנולוגיות מדהימות – אבל בלא ניראות".

גידול בהיקף התעבורה ברשתות

"רשתות התקשורת והמחשבים מתאפיינות אף הן בשינויים", אמר אליסון. "היקף התעבורה גדל משמעותית, נוצרות דרישות להגדלת הרשת, וזה מוביל לצורך באבטחתן. המענה לכלל האתגרים הוא ניראות. היא זו שמביאה לשיפור ביצועים, לטיפול בעומסי תקשורת, לאבטחת מידע ברמה גבוהה יותר, ולשיפור חוויית המשתמש".

לדבריו, "נדרשת שקיפות בתעבורת הנתונים. מתג התקשורת שלנו מספק את הניראות ואת הגישה למידע הקריטי שעובר ברשתות הנתונים. הפתרון שלנו ממוען לכל מי שרלוונטי בעסק – המנכ"ל, המנמ"ר, מנהל ארכיטקטורת ה-IT ומנהל האבטחה הארגוני".

"אנו הגשר בין עולמות אבטחת המידע וניהול רשתות התקשורת, ומספקים פתרון חוצה פלטפורמות IT. המיקוד שלנו הוא בניראות הרשת – אבל בעולם מאובטח. אנו מעצימים את כלי האבטחה, הכלי שלנו קריטי לספקיות אבטחת המידע, כי ניראות הרשת היא רכיב מפתח עבור הלקוח הארגוני".

באחרונה, ציין אליסון, "הכרזנו על על הרחבה משמעותית של פלטפורמת נראות הרשת המלאה שלנו, עם יכולות חדשות, המאפשרות לנו לפתוח תעבורה מוצפנת, תוך שמירה על הצורך באבטחת הנתונים והלימה לרגולציה. כמות המידע המוצפן ברשתות התקשורת גדלה באופן משמעותי, וארגונים רבים חשופים לאיומי אבטחת מידע שלא הכירו בעבר".

"מה שאנו מציעים, מאפשר לארגונים ליצור 'אזור פיענוח' מרוכז, שיאפשר לראות ולנטר בקלות את היקפי המידע המוצפנים – בלא שינויי ארכיטקטורה. כך, אנו מסייעים לחשוף נוזקות העלולות לפגוע בארגונים, ועונים על האתגרים עמם מתמודדים צוותי אבטחת מידע ורשת".

החברה הוקמה ב-2004, ויצאה להנפקה ב-2013. היא זכתה בכמה פרסים בתחום ניטור תעבורת התקשורת וניהולם. בין הארגונים שהטמיעו את מוצרי גיגמון נמנים Salesforce ,eBay, וול-מארט (Walmart) ונסדא"ק. 50 מ-100 ספקיות השירות הגדולות בעולם הן לקוחותיה. בין לקוחותיה בעולם נמנות 70 חברות מהפורצ'ן 100 (Fortune 100) – ובתוכן, כל 10 הראשונות.

כפיר בירנבוים, מנהל מכירות בכיר לישראל, טורקיה, יוון, רוסיה וארצות חבר העמים בגיגמון ישראל. צילום: יניב פאר

כפיר בירנבוים, מנהל מכירות בכיר לישראל, טורקיה, יוון, רוסיה וארצות חבר העמים בגיגמון ישראל. צילום: יניב פאר

מוצרי גיגמון מופצים בישראל על ידי Arrow ECS ישראל. הסניף המקומי של החברה נפתח בסוף שנת 2015, ועומד בראשו כפיר בירנבוים, המשמש כמנהל מכירות בכיר לישראל, טורקיה, יוון, רוסיה וארצות חבר העמים.

"הגדלנו את היקף ההשקעה בישראל בשנה החולפת", אמר אליסון, "ונמשיך להשקיע פה, כי הן תשאנה פרי. החדשנות מפעפעת בעורקי חברות מקומיות, לטעמי ישראל היא אינקובטור ואבן שואבת של ידע וחדשנות טכנולוגית. הגדלנו את הצוות המקומי, ואני צופה המשך גידול שלנו בישראל".

לדברי בירנבוים, "אנו נפגשים עם חברות סטארט-אפ רבות: הן נותנות את זווית הגנת הסייבר ואנו את הניראות. מנמ"רים יכולים לנהל את הסיכונים עם הפתרון שלנו". הוא הוסיף כי נגייס עובדים נוספים לסניף הישראלי. חווינו בשנה החולפת גידול של מאות אחוזים במכירות".

יוסי עטיה, מנהל הצוות ההנדסי האזורי בגיגמון ישראל. צילום: יניב פאר

יוסי עטיה, מנהל הצוות ההנדסי האזורי בגיגמון ישראל. צילום: יניב פאר

יוסי עטיה, מנהל הצוות ההנדסי האזורי, הוסיף כי "בישראל אנו רואים כי 90% מהפרויקטים מגיעים מאבטחת מידע וכי הלקוחות מממשים מערכות ניטור ייעודיות באופן שלא נחשפו אליו בעבר".

"אנו מספקים כלים לניראות הרשת", סיכם אליסון. "העלות של ניטור כלל מקורות המידע היא גבוהה עד בלתי אפשרית – ובנוסף, גם מאוד מורכבת. שילוב הפתרונות של גיגמון בפרויקטי אבטחת מידע וניטור רשתות התקשורת, מניב חסכון כספי דרמטי, מפשט את ההטמעה ומייעל את כלל מערך ה-IT. מנהלי אבטחת המידע בכל ארגון, בכל מגזר – נדרשים לראות, את הכל ותמיד. אם הם אינם יכולים לראות – אין ביכולתם לאבטח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים