בכיר במיקרוסופט: "ERP בענן הפך לתקן הלכה למעשה"

באמצעות יכולות ERP מלאות, יתקבל ייעול של פעולות הארגון, העלויות תצטמצמנה והארגון ירוויח", כך אמר עבדל מג'יד זעיר, מנהל ERP לאזור המזרח התיכון ואפריקה במיקרוסופט

עבדל מג'יד זעיר, מנהל ERP לאזור המזרח התיכון ואפריקה במיקרוסופט. צילום: ניב קנטור

"היום כבר אין שאלה האם יש בעיה בהעלאת מערכת ERP לענן. ERP בענן הפך להיות תקן הלכה למעשה, והוא נמצא במיינסטרים", כך אמר עבדל מג'יד זעיר, מנהל ERP לאזור המזרח התיכון ואפריקה, מיקרוסופט (Microsoft).

זעיר דיבר בפתח כנס ERP בעולם הדיגיטלי. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') באולם אירועים LAGO בראשון לציון. את הכנס, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום, הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה, יהודה קונפורטס, עורך ראשי ועידית לסר, מנכ"לית IT Solutions.

זעיר פתח את דבריו בצטטו כמה נתונים של חברות המחקר. לדבריו, "עד שנת 2020 חוויית לקוח תהיה בעלת משקל מרכזי במוצר הנמכר ללקוחות. בנוסף, נדרש לייעל את עבודת העובדים, שכן המעבר שלהם ממשימה אחת לשניה גורם לאובדן המיקוד של העובדים במשימות, ומסב לארגונים בזבוז כספי של מיליארדים רבים של דולרים".

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

נתון נוסף, ציין זעיר "הוא ההתמודדות של ארגונים עם השינויים הטכנולוגיים המהירים, מצב שמביא לכך שהם משקיעים בנושא חלק ניכר מתקציבי ה-IT שלהם. במסגרתו, הם לא יכולים להישאר עם מערכות IT ישנות, שלא עונות על אתגרי המחר".

המושג "דיגיטל", אמר זעיר, "אינו באזז, כי אם מהפכה אמיתית. מוצרים משתנים, ערוצי מכירה הופכים למקוונים, השירותים נצרכים באופן שונה מבעבר.מדובר במהפכה שהמהות שלה אינה טכנולוגית, אלא אסטרטגית, והטכנולוגיה נלווית לה. הדיגיטל קשור למיטוב תהליכי הייצור והתפעול בארגון, להידוק הקשר עם הלקוחות באופן רב-ערוצי וחוצה ערוצים, להעצמת העובדים בארגון ולשינוי המוצר".

ב-15 השנים האחרונות, אמר זעיר, "מערכות ה-ERP וה-CRM עבדו אחת ליד השניה, אולם בנפרד. כעת יש לנו במיקרוסופט כלי חדש, המשלב ביניהן, והמטפל בכלל ההיבטים של הארגון: שיווק, תפעול, שירות, מיכון השירות, פרויקטים והנפקת תובנות לעובדים". לדבריו, "המערכת נבנתה במכוון לכך שביכולתה לספק יעילות, תובנות, ויכולת אימוץ פשוטה". הוא הוסיף כי "המערכת מלווה את כל תהליך המכירה, ממתן ברושור – ועד הליך המכירה הסופי".

"ארגונים נדרשים לספק ערך ללקוחות ולעובדים", אמר זעיר, "ועליהם להיות במצב בו ביכולתם להתחרות בשוק הדינאמי והמשתנה בצורה יעילה יותר. גרסת ענן לחבילת אפליקציות ה-ERP וה-CRM שלנו, Dynamics 365, מספקת יכולות אלו".

הוא סיכם באומרו כי "באמצעות קבלת תובנות דיגיטליות, ארגונים יכולים להעשיר את הקשר שלהם עם הלקוח, על בסיס תובנות מותאמות אישית. בנוסף, ניתן לספק תובנות גם לעובדי הארגון, על מנת שהם יקבלו החלטות מושכלות ומיטביות, וכך תשתפר איכות העבודה שלהם ותגדל התפוקה. באמצעות יכולות ERP מלאות, יתקבל ייעול של פעולות הארגון, העלויות תצטמצמנה, והארגון ירוויח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים