בנק BNY Mellon מבסס נוכחות בישראל

משתתפי הפאנל. מימין: רועי סדן - מנכ"ל AccessFintech, עידית מועלם - שותפה בפיטנגו, איתי רביד - מנכ"ל BondIT, מיכאל שאולוב - מנכ"ל Fireblocks, האנס בראון, העומד בראש פעילות החדשנות של BNY Mellon. 

בכירים ומובילים בתחומי הפינטק, ההון סיכון, הבנקאות והביטוח, נפגשו באירוע חדשנות שערך בתל אביב בנק BNY Mellon, אחד המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם, כדי ציין את המחויבות הגוברת של הבנק להמשך בניית אקוסיסטם חזק יותר בישראל.

לפני ארבע שנים השיק הבנק את מרכז הפיתוח הראשון שלו בישראל, עם צוות טכנולוגים שיצר פתרונות מתקדמים לממשק משתמש, טכנולוגיית מובייל, ניתוח נתונים, בינה מלאכותית, נכסים דיגיטליים ופרטיות. מאז 2019, הקבוצה בתל אביב יותר מאשר הכפילה את גודלה.

עם נכסים של 45.5 טריליון דולר בשמירה, BNY Mellon הוא אחד משמונה בנקים עולמיים בעלי חשיבות כוללת בארה"ב והראשון בתעשייה שהכריז על בניית פלטפורמת נכסים דיגיטליים משולבים.

באחרונה פיתח הבנק שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ישראליות ואף השקיע בחברות בצמיחה מהירה, בהן Fireblocks, BondIT ו-AccessFintech.

את האירוע פתח רומן רגלמן, מנכ"ל שירותי ניירות ערך של BNY Mellon, ובהמשך התקיים פאנל שדן במגמות וביחסי הגומלין בין הון סיכון למשקיעים אסטרטגיים בטכנולוגיה, שבו הביעו את דעתם מנכ"לים של חברות טכנולוגיה ישראליות ב-AI ונכסים דיגיטליים: הנס בראון, CIO לטכנולוגיה ארגונית ב-BNY Mellon, עידית מועלם, שותפה בפיטנגו, איתי רביד, מנכ"ל BondIT, רוי סעדון, מנכ"ל AccessFintech, ומיכאל שאולוב, מנכ"ל Fireblocks.

שאולוב הפתיע את כולם עם נבואה מעוררת מחשבה – כשנשאל איך יזמים יפעלו ב-2023, השיב: "היזמים כבר לא יצטרכו לעבוד, כי הבינה המלאכותית תפתח את העסק עבורם".

בום!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים