חיל הקשר: הבת הולכת בעקבות אביה

האב והבת הנרגשים: קצין קשר ותקשוב ראשי, תא"ל נתי כהן, והקצינה החדשה בחיל, סג"מ רותם כהן

טקס הסיום של קורס הקצינים של חיל הקשר והתקשוב התקיים ביום ג' האחרון. בין בוגרי ובוגרות הקורס נראה מראה לא שגרתי: אחת מהמסיימים שלו הייתה סג"מ רותם כהן, בתו של קצין הקשר והתקשוב הראשי, תא"ל נתי כהן.

כהן, שיחד עם יתר המסיימים עמדה בגאווה במגרש המסדרים, התגייסה לתפקיד ייעודי לקצונה באגף התקשוב והחלה את מסלולה הצבאי בקורס היסוד, אותו עברה בבה"ד 7 במשך ארבעה חודשים וחצי. לאחר מכן היא יצאה לסיפוח בפלוגת הקשר של חטיבת הנח"ל לשלושה חודשים וחצי, בהם למדה ויישמה את כל מה שלמדה בקורס.

בתום תקופת הסיפוח יצאה סג"מ כהן לקורס הקצינים בבה"ד 1 למשך חודשיים וחצי ולאחר קבלת סיכת המ״מ החלה השלמה חיילית-מבצעית בבה"ד 7, בה למדה את תפקידה העתידי – קצינת קשר תקשובית של המערך התומך. ההשלמה נמשכה כארבעה חודשים וחצי.

מה אומרים הבת והאבא הנרגשים?

סג"מ כהן סיכמה את מסלול הכשרתה באמרה כי "המסלול כולו לקח כשנה וחמישה חודשים אינטנסיביים, משמעותיים ומלאי חוויות, שאני שמחה על כל רגע שעברתי בו. אני בטוחה יותר מכל שבחרתי את התפקיד המתאים לי ביותר, כזה שאוכל ליישם בו כל מה שלמדתי ולבצע אותו בזמן אמת בשטח. כשהייתי ילדה קטנה וראיתי את הפעילות של אבא בחיל ובאגף ידעתי שאני רוצה לשרת בהם כקצינה. אני יוצאת לדרך חדשה".

האבא הנרגש אמר על העובדה שבתו ממשיכה את שושלת המשפחה באגף התקשוב כי "ההתרגשות פה כפולה – כמפקד בצה"ל, לעמוד ולראות חייל הופך לקצין ומפקד זה דבר מרגש, אבל כהורה, ההתרגשות רבה עוד יותר. שמחתי לראות את בתי, רותם, מקבלת את דרגת הסג"מ. אני רוצה לאחל לה ולכל הבוגרים והבוגרות הצלחה רבה בהצטרפותם לשדרת הפיקוד של חיל הקשר. הם יהיו דור המפקדים החדש, שיוביל את השפעת הטכנולוגיה על שדה הקרב המודרני."

יצוין כי הטקס הוא סיום ההשלמה החילית הראשון שנערך בקריית ההדרכה, לאחר מעברו של בה"ד 7 בחודש שעבר ממחנה גדעונים שליד צריפין למושבו החדש שבנגב.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, חזרה עם תמונות ומאחלת בהצלחה!

האב והבת הנרגשים: קצין קשר ותקשוב ראשי, תא"ל נתי כהן, והקצינה החדשה בחיל, סג"מ רותם כהן

האב והבת הנרגשים: קצין קשר ותקשוב ראשי, תא"ל נתי כהן, והקצינה החדשה בחיל, סג"מ רותם כהן

סג"מ רותם כהן מקבלת את דרגות הקצונה

סג"מ רותם כהן מקבלת את דרגות הקצונה

קצין קשר ותקשוב ראשי, תא"ל נתי כהן, מברך את הקצינים החדשים בחיל - כולל את בתו

קצין קשר ותקשוב ראשי, תא"ל נתי כהן, מברך את הקצינים החדשים בחיל – כולל את בתו

הקצינה החדשה - והנרגשת

הקצינה החדשה – והנרגשת

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים