סיטריקס מרחיבה פעילות בישראל – באמצעות קבוצת אמן

כחלק מהמהלך, אינוקום תרחיב בתקופה הקרובה את מערך ההפצה, המכירות, הפריסייל, השיווק והתמיכה הטכנית, ותגייס עובדים בתחומים אלה

מרחיבה את השיתוף עם אמן. סיטריקס

סיטריקס (Citrix) מרחיבה בימים אלה את הפעילות שלה בישראל באמצעות אינוקום מקבוצת אמן. המשמעות של המהלך היא לא סגירה או צמצום של סניף סיטריקס בישראל, אלא הרחבה בפעילות הפריסייל, המכירות והתמיכה הטכנית עבור מוצרי החברה. אינוקום מתכוונת להכפיל בקרוב את מספר העובדים הרלוונטיים.

המהלך מהווה המשך לשיתוף הפעולה הקיים בין סיטריקס לקבוצת אמן, שבמסגרתו הטמיעה הקבוצה את פתרונות החברה העולמית בארגונים רבים בישראל. כמו כן, שתי החברות הקימו יחדיו מערך שותפים ומשווקים המיישמים את הפתרונות בארגונים רבים בארץ. קבוצת אמן אף קיבלה באחרונה את פרס מפיץ השנה לאזור EMEA של סיטריקס.

יצוין כי סיטריקס מספקת פתרונות WaaS (ר"ת Workspace as a Service – סביבת עבודה כשירות), הפצת יישומים, וירטואליזציה, ניידות, פתרונות לרשתות תקשורת ופתרונות שיתוף קבצים. על פי החברה, הפתרונות מאפשרים למערכי IT להבטיח שהמערכות הקריטיות שלהם מאובטחות וזמינות למשתמשים על כל התקן, דרך הענן או באמצעות מערכות בתוך הארגון.

בנג'מין ג'וליבט, מנהל פעילות סיטריקס באיטליה, דרום מזרח אירופה וישראל, אמר כי "המהלך צפוי להגדיל את דריסת הרגל שלנו בישראל. קבוצת אמן היא שותפה בכירה וחשובה שלנו בישראל במשך שנים רבות, ואנחנו מקווים לשפר ולחזק את שיתוף הפעולה איתה".

לדברי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, "החלטנו להשקיע בתשתית הפעילות בישראל, לגייס אנשים נוספים ולהרחיב את מערך המכירות והתמיכה הטכנית שלנו משום שאנחנו מאמינים בצורך וברלוונטיות של פתרונות סיטריקס עבור הלקוחות הישראליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים