תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - The Next Age Of Storage - Nimble Storage

"פתרונות נימבל ו-Veeam מסייעים ללקוחות ביצירת מערכי IT פשוטים ומשתלמים יותר כלכלית"

כך אמרה ורד ליברמן, המנהלת האזורית של Veeam, בעקבות הכנס של נימבל סטורג'

26/10/2016 14:29
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

המודל העסקי של Veeam מבוסס על שיתופי פעולה טכנולוגים ואסטרטגים, המניבים שגשוג הדדי ומוכיחים את עצמם בכל העולם. שיתוף הפעולה עם נימבל סטורג' (Nimble Storage), הוא שיתוף פעולה טכנולוגי חדש שיבוא לידי ביטוי בגרסה 9.5 Veeam Availability Suite, אשר תשוחרר באוקטובר הקרוב.

בעקבות הכנס של נימבל סטורג' שוחחנו עם ורד ליברמן, המנהלת האזורית של Veeam, וביררנו מה מהות שיתוף הפעולה בין שתי החברות ואיזה ערך מוסף מקבל הלקוח.

הציגי את Veeam.
"Veeam מאפשרת  ללקוחותיה להציג ביצועים מלאים ולהיות Always On. על מנת שזה יקרה, החברה מפתחת פתרונות זמינות מידע מצוינים, עם התאמה לתשתיות וירטואליות, כבר מיומה הראשון".

"פתרון הדגל של החברה, Veeam Availability Suite, מספק זמני התאוששות ושחזור מידע (RTPO ,RTO), קצרים מ- 15 דקות, לכל הדטה והיישומים של הלקוח, ללא אובדן מידע ולרבות שחזור פריטים בודדים. היכולת הזאת היא בבחינת מהפכת זמינות בעולם הגיבוי וההתאוששות מאסון והיא מאפשרת ללקוחות לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית את עלויות התפעול".

"Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ-41 אלף  שותפים מקצועיים ולמעלה מ-205 אלף לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם. הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביוון, קפריסין ומלטה, הוקם ב-2012 והצליח לגייס בפרק זמן קצר למעלה מ-1,500 לקוחות, ביניהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות היי-טק ועוד".

ספרי על הקשר והעבודה המשותפת עם נימבל סטורג'.
"שיתוף הפעולה בין שתי החברות יבוא לידי ביטוי בגרסה 9.5 של Veeam Availability Suite שתשיק Veeam באוקטובר הקרוב. ברוח הדברים שנשא בכנס מנכ"ל נימבל סטורג', סורש וסודבן, בדבר התייעלות, מהירות וגמישות, מטרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות להוביל מהלך של זמינות מידע משופר עם ביצועים טובים בהרבה עבור כל משתמשי נימבל סטורג', והוא מיועד ללקוחות המבקשים להטמיע טכנולוגיית Flash במרכזי המידע שלהם ובענן".

"האינטגרציה בין Veeam לנימבל מגדילה את הערך של Nimble Unified Flash Fabric, המאפשר שחזור מ-All-Flash ל-Adaptive (hybrid) Flash בשליש מחיר, בהשוואה לגיבויים של מערכי All-Flash מתחרים. הפתרונות של נימבל ו-Veeam מסייעים ללקוחות ביצירת מערכי IT פשוטים יותר ומשתלמים יותר מבחינה כלכלית".

מהם הטרנדים הבולטים בתחום הגיבוי וזמינות המידע כיום?
"ארגונים היום מחפשים ערך מוסף מעבר לגיבוי המסורתי,  שמדגיש רק את הנושא של הגנה על המידע. הארגונים חייבים להיענות לדרישות הצרכנים ולאפשר זמינות מידע מלאה 24.7.365, לרבות גיבוי, שחזור מלא של מידע והתאוששות מאסון".

"שיתוף הפעולה בין Veeam לנימבל סטורג' יקנה ללקוחות זמני התאוששות ושחזור מידע הנמוכים מ-15 דקות עבור כל הדטה והיישומים, ויכלול אלמנטים כמו גיבוי מ-Snapshots של אחסון, שחזור של אייטמים בודדים מתוך האפליקציה, קבצים אורחים או שחזור של כל ה-VMs באופן מהיר ויעיל מתוך snapshots מחזורי של  נימבל סטורג', כמו גם שחזור העותקים שלהם שנוצרו על ידי Veeam".

אירועים קרובים