"העידן החדש של האחסון: יעילות, מהירות וגמישות"

"עולם האחסון עובר שינויים דרמטיים ומערכות האחסון הישנות לא נותנת את היתרונות שיש במוצרים החדשים", כך אמר סורש וסודבן, מנכ"ל נימבל סטורג'

סורש וסודבן, מנכ"ל נימבל סטורג'. צילום: קובי קנטור

"תעשיית האחסון עוברת בימים אלה שינויים גדולים מאוד ודרמטיים, ומצויה בעידן חדש. לא עוד שטחי רצפה גדולים, אלא יעילות, מהירות וגמישות. אחד השינויים הללו מתבטא בכך שארגונים צריכים להחליט מה להשאיר בבית ומה להעביר לענן – ולאיזה סוג של ענן", כך אמר סורש וסודבן, מנכ"ל נימבל סטורג' (Nimble Storage). לדבריו, "תשתית של מערכות ישנות לא נותנת את היתרונות שיש במוצרים החדשים בעולם האחסון, ולכן ארגונים עוברים לשם. האימפקט של השינוי הזה מתבטא בגידול ניכר בהכנסות ממוצרים בתחום בשנים האחרונות, בכלל זה אצלנו".


צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

וסודבן היה דובר המפתח בכנס הלקוחות של נימבל סטורג', שהתקיים הבוקר (ה') באולם האירועים LAGO בראשון לציון. האירוע הופק על ידי אנשים ומחשבים והשתתפו בו מאות לקוחות ושותפים של נימבל סטורג' בישראל. הנחו אותו רפי שקולניק, מנהל אזורי של החברה לאפריקה ואגן הים התיכון, ופלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

בדבריו הציג וסודבן את החברה. הוא ציין כי נימבל סטורג' נוסדה ב-2008 והחלה לפעול בישראל לפני כשנתיים. "התחלנו עם האמונה שבתוך עשור, תעשיית האחסון תעבור שינויים גדולים. אחד מהם הוא הפלאש (Flash). האמנו שארכיטקטורה מעוצבת יותר תסייע לנו לגייס יותר לקוחות. האמונה השנייה שלנו הייתה שבסופו של דבר, מה שחשוב הוא האמינות של הדטה סנטר ומתן היכולת ללקוחות לפעול בענן ולבצע חיזוי אנליטי (Predictive Analytics). האמנו, ואנחנו עדיין מאמינים, שהפלאש ישנה את האחסון והענן ישנה את הדטה סנטרים", אמר.

"גידול של פי תשעה בשלוש שנים"

הוא ציין כי "יצאנו לשוק ב-2010 וב-2013 כבר היו לנו 1,000 לקוחות. כיום, שלוש שנים אחרי, גדלנו פי תשעה ויש לנו 9,000 לקוחות. בשלוש השנים האחרונות הרחבנו את בסיס הלקוחות שלנו מלקוחות בינוניים בעיקר ללקוחות גדולים ולספקי שירותי ענן. 90 מחברות פורצ'ן 500 (Fortune 500) הן לקוחות שלנו".

וסודבן דיבר על פתרונות החברה, ובמרכזם פתרון הניהול הפרו-אקטיבי בענן Infosight. לדבריו, "המוצר משלב אלפי חיישנים, שמאפשרים לקבל חיוויים על ביצועי המערכת ותקלות צפויות. בנוסף, הוא אוסף סטטיסטיקות וכל הנתונים הללו מגיעים לענן המרכזי שלנו".

"אנחנו משתמשים במידע שמגיע מהלקוחות כדי לחזות בעיות ותקלות פוטנציאליות ולהבין איך אפשר לפתור אותן בזמן הקצר ביותר", אמר וסודבן.

"בסיס הלקוחות שלנו מגיע ממגזרים רבים וניתן למנות ביניהם חברות ענק כמו אמזון (Amazon), וריזון (Verizon) והונדה (Honda). שביעות הרצון של הלקוחות שלנו רבה ואנחנו מקבלים ציונים גבוהים הרבה יותר מהמתחרים שלנו. כמו כן, בשנה שעברה גרטנר (Gartner) בחרה אותנו כמובילה ברביע הקסם שלה", ציין.

לסיכום אמר וסודבן כי "אנחנו מוכרים אחסון אבל לא בהכרח חושבים על עצמנו כחברת אחסון. נימבל סטורג' מכסה את כל המגע עם הטכנולוגיה, שקורה בכל יום וכל היום. אנשים מצפים שהנתונים שלהם יהיו זמינים באופן תמידי ואם לא – הם מתוסכלים. ארגונים לא שונים מכך, משום שהם נשענים על אפליקציות שמסייעות להם לפעול ורוצים שהן יהיו זמינות 24/7. הם משקיעים באפליקציות יותר ויותר, כדי לגרום לעסק לרוץ מהר יותר. הסוד הוא לוודא שהתשתית שלהם תהיה מהירה וסקלאבילית, שהאפליקציות מעולם לא יהיו אופליין. רוב ארגוני ה-IT רוצים שהתשתית שלהם תהיה מהירה ופשוטה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים