מרמלדה ובנק הפועלים השיקו חנות מקוונת למוצרי עמותות

כל ההכנסות מהמכירות דרך החנות החברתית יוקדשו לעמותות ולעסקים החברתיים ● כ-1,000 מוצרים של 30 עמותות כבר מוצעים למכירה באתר

עמותת עמיחי, קעריות לב מקרמיקה, צילום: אלונה להב.

בנק הפועלים השיק היום (ב') יחד עם הקניון האינטרנטי מרמלדה מרקט ובשיתוף Choice חנות חברתית אונליין. מדובר במתחם קניות אינטרנטי שיציע למכירה מוצרים של עמותות ועסקים חברתיים. כל ההכנסות והמכירות דרכה יוקדשו לעמותות ועסקים מעין אלה.

החנות החברתית הוקמה בתוך מרמלדה מרקט ומציעה למכירה כבר כעת כ-1,000 מוצרים של 30 עמותות ועסקים חברתיים מרחבי הארץ.

באחרונה הולך וקטן היקף ההכנסות מתרומות ועמותות נדרשות ליזמות ולמכירת שירותים ומוצרים שיאפשרו להן עצמאות כלכלית, אך מנגד הן מתקשות להשתלב בעולם המסחר האלקטרוני בגלל מגבלות טכנולוגיות, עלויות כוח אדם ולוגיסטיקה. במקביל, צומח ומתפתח סקטור העסקים החברתיים כשהחנות החברתית מאפשרת פלטפורמה זמינה בכל עת לסחר אלקטרוני. לאור זאת יזם בנק הפועלים מהלך להקמת חנות חברתית אינטרנטית אשר תעניק פלטפורמה עסקית וטכנולוגית המותאמת לצורכי עמותות ועסקים חברתיים.

עמותת ציפור הנפש. מארז מגנטים מנהיגים. (צילום באדיבות ציפור הנפש).

עמותת ציפור הנפש. מארז מגנטים מנהיגים. צילום באדיבות ציפור הנפש.

מנטורים אישיים לעמותות

כל עמותה או עסק חברתי המצטרפים לחנות החברתית מקבלים את החנות שלהם בחינם, כשכל ההכנסות מהמכירות מוקדשות לעמותות ולמתמודדים ישירות.

הבנק יעמיד לרשות העמותות והעסקים החברתיים ליווי צמוד של 30 עובדי חטיבת הטכנולוגיה של הבנק אשר התנדבו לשמש כמנטורים אישיים לעמותות משלב ההקמה של החנות הפרטית של כל עמותה או עסק חברתי וסיוע מקצועי במגוון נושאים רלוונטיים בתחום עיסוקם. צוות מרמלדה ו-Choice ילווה את העמותות והעסקים בהדרכה ובפיתוח עסקי.

החנות החברתית מציעה מגוון מוצרים שנוצרו על ידי מבוגרים ובני נוער מאוכלוסיות מגוונות, החל ממוצרי טקסטיל, מתנות ממותגות ומוצרי עץ לילדים ועד מוצרי צורפות וקרמיקה בשיתוף מעצבים צעירים. החנות פונה גם לחברות ולארגונים שרוכשים מתנות לעובדים ולאירועים ומאפשרת להם לבצע רכש חברתי.

רשימת העמותות והעסקים החברתיים המשתתפים בחנות החברתית:

קוצ'ינטה, אנד ג'וי, ציפור נפש, הבית של דודו, אלין בית נועם, בית איזי שפירא, החיות של דודו, עמיחי, אקי"ם, עלה, מכון סאמיט, כוכב הצפון, אחותי, גוונים של מתום, טליה סבונים, נגישות ישראל, מירמבה, אלמז, עציץ טרי, מוסללה, לתת, דרור, משיב הרוח, רוקמות המדבר, נאני, אופטימיסט, דן אבשלום, גוונים אשקלון, המפעל להכשרת ילדי ישראל וערכותי מקבוצת שכולו טוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים