תוכן שיווקי

נטסקופ הוכתרה בין המובילות בתחומי ה-SASE/SSE בדו"ח גרטנר לשנת 2023

מובילים בחזון, מובילים בביצוע

10/05/2023 11:16
נטסקופ

חברת נטסקופ (Netskope) הוכתרה לאחרונה בין המובילות בתחום ה-SSE (ר"ת Security Service Edge) על ידי גרטנר. נטסקופ הינה היצרנית היחידה בעלת הניקוד הגבוה ביותר בנושאים שצוינו כ-"יכולות קריטיות" בדו״ח.

מה זה SSE?

שנתיים לאחר השקת תחום ה-SASE, הציגה גרטנר תחום חדש בשם Security Service Edge. תחום ה-SSE משלב מספר טכנולוגיות – SWG ,CASB/DLP ו-ZTNA – לשירות אחד, מבוסס ענן הזמין מכל מקום. פלטפורמות SSE מספקות גישה מאובטחת לאינטרנט, אפליקציות ענניות (SaaS), תשתיות מחשוב ענניות (IaaS/PaaS) ויישומים ארגוניים פנימיים.

דו"ח גרטנר מדגיש ומפרט מהן היכולות הקריטיות הנדרשות מפתרונות SSE כדי להגן על המידע והזהויות הארגוניות בעולם החדש, שבו ה-Perimeter הארגוני השתנה, וחברות פונות לשירותים ותשתיות ענן כחלופה לדטה סנטר הארגוני.

חברת נטסקופ דורגה בניקוד הגבוה ביותר בתחומים: חיבוריות, עבודה מרחוק, הגנה על מידע ושמירה על זהויות.

דו"ח גרטנר מזהה גם מספר מגמות חשובות עבור ארגונים הבונים יכולות SSE ו-SASE, כולל הנקודות הבאות, המצוינות על ידי גרטנר כהנחות תכנון אסטרטגיות:

  • עד 2025, כ-70% מהארגונים שמטמיעים גישה מבוססת ZTNA יבחרו בספק SASE או SSE עבור ZTNA, במקום בהצעה עצמאית.
  • עד 2026, כ-85% מהארגונים המבקשים לרכוש מתווך אבטחת גישה לענן (CASB), גישה מאובטחת לאינטרנט (SWG) או ZTNA יקבלו את אלה מפתרון אחד (Converged Solution).
  • עד 2026, כ-45% מהארגונים יתעדפו תכונות אבטחת מידע מתקדמות לבדיקת נתונים במצב מנוחה ובתנועה כקריטריון בחירה עבור SSE.

ללקוחות הישראליים של החברה חשוב לציין, כי חברת נטסקופ הוקמה ב-2012 ופועלת בתחומי אבטחת גישה לשירותי ענן והגנה על משתמשים ארגוניים באשר הם. פלטפורמת האבטחה בענן של נטסקופ נועדה לספק לארגונים הגנה מפני איומים ואובדן נתונים בענן ומחוצה לו, לצד נראות ויכולת לקבל תובנות בזמן אמת ברוב שירותי הענן הציבוריים – Azure של מיקרוסופט, כמו גם Google Cloud ו-AWS.

הפתרון שמציעה נטסקופ עוקב אחר מידע – החל בנתונים שנוצרו ונחשפו בענן וכלה בנתונים שעוברים באפליקציות ובמכשירים אישיים לא מנוהלים. המעקב אחר המידע מאפשר הגנה על הנתונים ועל המשתמשים בכל מקום, לצד יכולת לנטרל בעיות עתידיות פוטנציאליות. הפתרון מתחבר למערכות סיסקו ודרופבוקס, למערכות השיתופיות של סיילספורס, גוגל ומיקרוסופט, ולמערכות הדואר של הענקית מרדמונד.

בנוסף, חברת נטסקופ הקימה חוות שרתים פרטית גדולה בתל אביב, בעלות של כ-100 מיליון דולר. החווה מספקת ענן פרטי מאובטח, בעיקר לגופים פיננסיים ולגופים רגישים נוספים. כך, היא מספקת שירות מהיר ומאובטח ללקוחות ישראליים בלי פגיעה בחוויית המשתמש או התפשרות על מנגנוני אבטחה. העובדה שהרשת הפרטית נמצאת בישראל מונעת ממידע לצאת מגבולות המדינה ומסייעת לעמוד ברגולציה המוטלת על ארגונים שמחויבים לאחסן את המידע שלהם בארץ, כמו חברות ביטוח, חברות פיננסיות, ממשל צבא וביטחון וארגוני בריאות. נטסקופ הקימה מאות שרתים ברחבי העולם, עם רשת שרתים פרטית שממוקמת ביותר מ-50 מדינות, כאשר היעד שלה הוא קישוריות ותעבורת נתונים במהירות של פחות מ-15 מילי-שניות בין האתרים השונים.

אירועים קרובים