דיווח: אפל תשיק בחודשים הקרובים גירסאות חדשות של דגמי iPad

אחרי תקופה ממושכת למדי שבה לא הציגה טאבלטים חדשים צפויה אפל להשיק בחודשים הקרובים את ה-iPadn mini 7, שני דגמים של iPad Air 6 וגם שני דגמים של iPad Pro

גירסאות חדשות - כבר בימים הקרובים.

גזרת הטאבלטים של אפל אמורה להיות עמוסה יחסית בחודשים הקרובים. לפי דיווחים, לאחר שהשיקה טלפונים חדשים, החברה תתרכז בקווי ה-iPad שלה, אחרי תקופה ממושכת למדי שבה לא הציגה טאבלטים חדשים.

אחד מהם אמור להיות ה-iPad mini 7, שלפי הדיווחים עדיין נמצא על התזמון המובטח של השקה לקראת סוף השנה או מוקדם בתחילת 2024. הוא אמור להציע עיצוב כמעט זהה, אם לא זהה לחלוטין, לזה של ה-iPad mini 6 הנוכחי שהושק כבר לפני שנתיים. עם זאת, ללא ספק הוא יציע מעבד מתקדם יותר מה-A15 Bionic שנכלל כיום בטאבלט הנוכחי ושהניע את הדור ה-13 של דגמי ה-iPhone.

מעבר לכך, מפת ההשקות של אפל עבור החודשים הקרובים אמורה לכלול שני דגמים של iPad Air 6, כנראה עם שני גודלי מסך, וכל אחד מהם יציע אפשרות לרכישה עם תמיכה ב-Wi-Fi בלבד או גם עם תמיכה בסלולר, וכמעט בוודאות סים אלקטרוני. גם במקרה הזה השינוי העיקרי יהיה שימוש במעבד חדש.

ואם זה לא מספיק, יש גם שני דגמים של iPad Pro בדרך, כשבמקרה שלו כבר מדובר במעבדי ה-M3 שמשמשים גם, ובעיקר, את מחשבי החברה. דגם אחד יהיה עם מסך 11 אינץ' והשני עם מסך 12.9 אינץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים