חדש מבית נוקיה: N1 – טאבלט חזק במיוחד מבוסס אינטל ואנדרואיד

המכשיר מגיע עם מסך IPS בגודל 7.85 אינץ' ומציע רזולוציה גבוהה יחסית של 2,048x1,536 פיקסלים ● החברה הפינית אמנם אחראית על התכנון של ה-N1, אך בדומה לחברות אחרות, הייצור שלו בפועל יתבצע על ידי יצרניות OEM שישתמשו בשם נוקיה

מסתמן כאחד הטאבלטים הדקים בשוק, עם עובי של 6.9 מ"מ בלבד. ה-N1 החדש של נוקיה

הנה משפט שאנחנו לא כותבים כל יום: נוקיה (Nokia) הכריזה על טאבלט חדש מתוצרתה. החברה, או ליתר דיוק מה שנותר מהחברה לאחר שמכרה את נכסי המובייל שלה למיקרוסופט (Microsoft), הציגה מוקדם יותר השבוע את ה-N1 – טאבלט מבוסס אנדרואיד (Android) בגרסה 5.0, אשר יושק בסין לקראת ראש השנה החדשה, ויגיע לרוסיה ולמדינות נוספות באירופה במהלך הרבעון הראשון של 2015.

החברה הפינית אמנם אחראית על התכנון של ה-N1, אך בדומה לחברות אחרות, הייצור שלו בפועל יתבצע על ידי יצרניות OEM שישתמשו בשם נוקיה. הטאבלט מגיע עם מסך IPS בגודל 7.85 אינץ' ומציע רזולוציה גבוהה יחסית של 2,048×1,536 פיקסלים. ה-N1 מסתמן כאחד הטאבלטים הדקים בשוק, עם עובי של 6.9 מ"מ בלבד.

בליבת המכשיר משובצת Atom Z3580 – מערכת-על-שבב (SoC, ר"ת System on a Chip) מתצורת אינטל (Intel), המכילה ארבע ליבות בארכיטקטורת 64 ביט, שפועלות במהירות שעון של 2.4 ג'יגה-הרץ. מעבר לעובדה שמדובר במכשיר חזק במיוחד, ה-N1 הוא גם הטאבלט הראשון שמבוסס על שבב של אינטל וכולל את מערכת ההפעלה החדשה, Lollipop. השבב הגרפי של ה-N1 הוא ה-SGX6430 של Imagination Technologies.

הגוף האחוד של הטאבלט החדש של נוקיה מכיל סוללה בנפח עבודה של 5,300mAh. מאחור ניתן למצוא מצלמת 8 מגה-פיקסלים ומקדימה – מצלמת 2 מגה-פיקסלים. כמויות הזיכרון של המכשיר, לעבודה ולאחסון, כמו גם המחיר הסופי ללקוח, ייקבעו ככל הנראה על ידי השותפים העסקיים של נוקיה. המכשיר יכלול, בין היתר, גם את ממשק ה-Z Launcher שהציגה החברה לראשונה לפני מספר חודשים.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אשר

    נוקיה נעלמה מהמפה לפני המון זמן אחרי שאפל השיקה את האייפון הראשון למרות זאת הטאבלט הזה נראה מוצר לא רע בכלל מעניין אם יושק בארץ ומה יהיו התגובות עליו

אירועים קרובים