סטארט-אפ ישראלי – בין חמש חברות הענן שהכי טוב לעבוד בהן

WalkMe הגיעה למקום השלישי ברשימה, שמבוססת על שביעות רצון העובדים מהמנכ"ל, החברה והכיוון שאליה היא הולכת ● שלוש חברות ישראליות נמצאות בעשירייה השנייה: Sisense במקום ה-11 ואחריה Base CRM ב-16 ו-SimpliVity ב-19

איזה מקצועות יהפכו למבוקשים בעולם העבודה בעתיד? צילום אילוסטרציה: BigStock

ארבע חברות ישראליות הגיעו לרשימת 20 חברות הענן הטובות ביותר לעבוד בהן. אחת מהן אף מצויה בחמישייה הראשונה. החברות האלה הן WalkMe, שנמצאת במקום השלישי, Sisense במקום ה-11, אחריה Base CRM ב-16 ו-Simplivity – ב-19.

הרשימה, שנערכה על ידי Glassdoor Partners ו-Battery Ventures, כוללת 50 חברות. למקום הראשון הגיעה Asana, שאחד ממייסדיה הוא דסטין מוסקוביץ', שמשמש כמנכ"ל החברה ואף היה אחד ממייסדי פייסבוק (Facebook). רמת שביעות הרצון של העובדים מהחברה עמדה על 4.9 מ-5, כאשר מוסקוביץ' זכה ב-100%. שיעור דומה של עובדים – 99% – חושבים שהחברה נמצאת בדרך הנכונה. למקום השני הגיעה Greenhouse Software ואחריה החברה הישראלית הראשונה בדירוג – כאמור, WalkMe.

WalkMe נוסדה ב-2011 על ידי דן עדיקא, המנכ"ל, רפי סווירי, הנשיא, ואייל כהן, סמנכ"ל התפעול. רמת שביעות הרצון של העובדים מהחברה היא 4.9 מ-5, כאשר 98% מהם מרוצים מתפקודו של עדיקא ו-93% סבורים שהחברה נמצאת על הדרך הנכונה. WalkMe מספקת פלטפורמת ענן שמשתמשים יכולים לבצע באמצעותה פעילות בתוכנה או ברשת, מבלי לעזוב את המסך. הפתרון של החברה נותן הכוונה מתאימה לכל תפקיד, פעולה ומכשיר של כל פונקציה בארגון. מאז הקמתה היא גייסה 92.5 מיליון דולר.

שלוש חברות ישראליות בעשירייה השנייה

Sisense נוסדה ב-2004 על ידי אלדד פרקש ואלעד ישראלי. אמיר אורעד משמש כמנכ"ל שלה וזכה בדירוג ל-100%. יצוין כי 92% מהעובדים סבורים שהוא משיט אותה בכיוון הנכון ורמת שביעות הרצון הכללית שלהם מהחברה עומדת על 4.7 מ-5. תחום העיסוק של Sisense הוא ניתוח Big Data והיא השיקה את המוצר הראשון שלה ב-2010. המערכת שלה מאפשרת ניתוח נתונים רבים, או כאלה שמגיעים ממקורות רבים. הארגון יכול לנתח באמצעותה את הנתונים בצורות שונות, על מנת לקבל מידע על הרגלי השימוש של משתמשי המערכת, כמו גם ניהול תהליכים וקבלת החלטות לגבי מוצרים של הארגון. היא גייסה עד היום, לפי דיווחיה, קרוב ל-100 מיליון דולר.

Base CRM הישראלית-אמריקנית היא חברת אנטרפרייז שנוסדה על ידי עוזי שמילוביץ', המנכ"ל, בארט קיסזאלה, ה-CPO, ופאבל ניזניק, מנהל הטכנולוגיות הראשי. משרדיה נמצאים במאונטיין וויו שבקליפורניה ומרכז המו"פ שלה – בקרקוב, פולין. רמת שביעות הרצון של העובדים הגיעה ל-4.5 מ-5, שמילוביץ' קיבל 94% ו-86% מהעובדים סבורים כי החברה עלתה על הגל. החברה, שנקראה בגלגוליה הקודמים Future Simple ו-PipeJump, מספקת פתרון מקצה לקצה בעולם המכירות, שכולל כלים לאי-מיילים, התקשרויות טלפוניות, ניהול מוצרים ב-"צנרת", תחזיות, דו"חות ועוד. הוא מוצע הן לאנדרואיד (Android) והן ל-iOS והיה אפליקציית ה-CRM האנדרואידית הראשונה. פתרון נוסף שאותו היא מציעה אוסף ומנתח מידע על המכירות של הארגון.

SimpliVity הוקמה ב-2009 על ידי היזם הסדרתי דורון קמפל, שמאחוריו מספר אקזיטים, בהם זה של Diligent ליבמ (IBM) תמורת 200 מיליון דולר. העובדים דירגו את שביעות הרצון שלהם מהחברה כ-4.5 מתוך 5 ו-89% מהם סבורים שהיא הולכת בכיוון הנכון. הדירוג לא מספק נתונים לגבי שביעות הרצון של העובדים מקמפל.

יצוין כי SimpliVity נוסדה במטרה לפשט את הדטה סנטרים והפתרון שלה הופך תשתיות מורכבות לקלות באמצעות ויתור על מידע מיותר. מוצר הדגל שלה, OmniCube, משלב שרתים ו-וירטואליזציה שלהם יחד עם ניהול של מערכות גיבוי ורשתות תקשורת. החברה מפיצה את מוצריה ב-50 מדינות ויש לה משרדים ב-18 מדינות. ב-2014 היא צמחה ביותר מ-500% בהשוואה ל-2013. ערכה של החברה מוערך כיום במיליארד דולר ומאז שהוקמה היא גייסה יותר מרבע מיליארד.

חברות מוכרות נוספות בהמשך הרשימה הן נוטניקס (Nutanix), שהגיעה למקום ה-31, אחריה MongoDB במקום ה-34 ו-DropBox, שנמצאת במקום ה-47.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים