עופר מילבסקי, סאפ: "איך לעבור שינוי דיגיטלי – להישאר בחיים ולצמוח"

לדברי מילבסקי, סמנכ''ל תפעול בחברה, "החדשנות מתחילה בזה שהיא הופכת כל ארגון לרץ בזמן אמת, עם יכולות לתהליכים עסקיים שלא היו אפשריים לפני כן"

עופר מילבסקי, סמנכ''ל התפעול של סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"השינוי הדיגיטלי הוא תהליך בלתי נמנע. החוכמה היא לעשות אותו בצורה נבונה ומושכלת, כך שבסופו של דבר, הארגון לא רק ישרוד, אלא גם יפיק ממנו ערך, של צמיחה וגידול ברווחים, בשל בניית מודלים ותהליכים עסקיים חדשים". כך אמר עופר מילבסקי, סמנכ"ל תפעול, סאפ (SAP) ישראל.

מילבסקי דיבר בפתח המליאה המרכזית של כנס SAP Forum & ISUG 2016. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ב') באולם אירועים LAGO, ראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,500 לקוחות ושותפי החברה. מילבסקי אף הנחה את המליאה המרכזית.

"התשתית שלנו היא דיגיטלית", אמר מילבסקי. "הפתרונות מבוססי HANA על כל היכולות שבה, בענן או בין כותלי הארגון, בדטה סנטר. הפלטפורמה בנויה מראשיתה לעולם הדיגיטלי, וככזו, היא מאפשרת ליצור תהליכים עם יכולות שיבוש, במובן החיובי של המילה".

ניהול ושימור הטאלנט האנושי

פעילות סאפ בעולם החדש, אמר מילבסקי, "בנויה על חמישה שדות, כמו כף יד". הראשון, אמר, נוגע לתחום ניהול ושימור הטאלנט האנושי. לדבריו, "פתרון Success factors  מנגיש את העולם הזה עם תוכן ותמיכה בכל מחזור חיי העובד. כך ניתן לייצר אינטראקציה של ארגון עם עובדיו מכל ערוץ". תחום שני, ציין הוא CEC (ר"ת Customer Engagement and Commerce), העמקת הקשר עם הלקוח בעולם המסחר המקוון.

"נדרשת חוויית לקוח זהה בכל ערוץ – גם אם הלקוח עובר ערוצים", אמר. "בנינו פלטפורמה, 'מעבר ל-CRM', המייצרת את כל היכולות בחיבור אחד, עונה לרב-ערוציות, ניתוח מדיה חברתית ומדידת תגובה רגשית של הלקוח לגבי הארגון".

שדה פעילות נוסף, ציין, הוא רשת מקושרת וכלכלת רשת, "המאפשרת הזדמנות להגיע ללקוחות שלא חלמו עליהם בעבר, לצד שיתוף עסקים בינם לבין עצמם. הרשת של אריבה (Ariba) היא B2B, המביאה יותר רכישות מיותר עסקים, והרכישות יעילות יותר. כל עולם שרשרת האספקה מתחבר בסופו אל אריבה – עם היקף מסחר שנתי של יותר מ-800 מיליארד דולר. לצדה, יש פתרון FieldGlass, לניהול מיקור-חוץ, חוזי הרכש והביקוש".

רץ בזמן אמת

"אצבע" נוספת ביד, אמר מילבסקי, "היא יכולות באינטרנט של הדברים. אנו מספקים תשתית בזמן אמת, עם פרופיל לקוח, הצלבות נתונים והצעות ערך בזמן אמת".

"חיבור כל חמש האצבעות מחייב מנוע", ציין, "הלב הדיגיטלי הוא S/4 HANA. כבר כיום יש שישה פרויקטים בתחום בשלבי מימוש שונים. הפלטפורמה מאפשרת לקצר תהליכים עסקיים ולקבל נתונים אודותיהם בזמן אמת. היתרונות המתקבלים במודל עבודה חדש זה הן הרחבת ההיצע ללקוחות, גיוס יעיל, וכן נראות בהוצאות".

מילבסקי סיכם באומרו כי "החדשנות מתחילה בזה שהיא הופכת כל ארגון לרץ בזמן אמת עם יכולות זמן אמת לתהליכים עסקיים שלא היו אפשריים לפני כן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים