"השחקנים החדשים: יודעים הכל על לקוחות העסקים הקלאסיים"

כך אמר קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG, במסיבת עיתונאים בביתן החברה בתערוכת CeBIT שהתקיימה בהנובר, גרמניה

קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG. צילום: יוטיוב

"החברות החדשות שגורמות להפרעה הן אלה שמכירות טוב יותר את הלקוחות של החברות הגדולות הקלאסיות, ולכן הן נדרשות לעבור בהקדם טרנספורמציה דיגיטלית כדי שיוכלו להציע את המודלים החדשים – ולא חברות אחרות שיקדימו אותן". כך אמר מנכ"ל Software AG, קארל היינץ שטרייביך במסיבת עיתונאים בביתן החברה בתערוכת CeBIT, שהתקיימה בשבוע שעבר בהנובר, גרמניה.

לדבריו, "העסקים הדיגיטליים יודעים את הכל אודות העסק שלהם. הם מכירים היטב את צרכניהם ולקוחותיהם. היום ללקוחות של הארגונים הגדולים יש פלטפורמות דיגיטליות בעצמם. עסקים דיגיטליים הם עסקי תוכנה. הם זקוקים לתוכנה, לאינטרנט של הדברים, לאנליטיקה של הנתונים, כדי לדעת כל דבר בכל זמן אודות לקוחותיהם. יש להם קשר טוב עם הלקוחות. הם מסוגלים להציע להם את המוצר הטוב ביותר לקניה הבאה. הם יודעים לנהל חוזים אינדיבידואלים, אפילו אם יש להם מיליוני לקוחות כמו חברות מובייל או יצרניות רכב".

"בשנה שעברה, מאז הצגת ה-Digital Business Platform, ההכנסות שלנו מעסקים דיגיטליים עלו בשנת 2015 ב-9% ובמיוחד ברבעון האחרון – גידול של 23% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2014", אמר היינץ שטרייביך. "המומנטום ממשיך להאיץ. ב-2015 גדלנו בכל התחומים ובכל המדדים הפיננסיים החשובים. ההצלחה הזו נובעת אך ורק מזה שעשינו הכל לטובת הלקוחות שלנו, כדי שיוכלו לבצע טרנספורמציה לעסקים דיגיטליים".

"מ-2006 עד 2011 בנינו את מה שהפך כעת לפלטפורמת העסקים הדיגיטלית", אומר היינץ שטרייביך. "ולאחר מכן, במשך שלוש שנים הפכנו את פלטפורמת ה-Middleware למה שהיא היום פלטפורמת העסקים הדיגיטליים שהצגנו ב-CeBIT בשנה שעברה. וזו רק ההתחלה – התחלה של עתיד של צמיחה על בסיס הפלטפורמה הדיגיטלית שלנו, המסייעת לחברות קלאסיות גדולות להיות חברות דיגיטליות כדי שלא יופרעו על ידי השחקנים הדיגיטליים החדשים".

לדבריו, "השחקנים החדשים הם אלו שיודעים הכל על הלקוחות של העסקים הקלאסיים. לפיכך כל חברה קלאסית זקוקה לפלטפורמה דיגיטלית כדי לשרת היטב את לקוחותיה, וזה מה ש-Software AG מספקת".

"אנחנו יודעים שהעסקים עומדים לצמוח משום שהחברות יודעות הכל על הלקוחות שלהן, אך גם הלקוחות יודעים מהן החלופות. בגלל זה אחד המנכ"לים של חברה כזו אמר לי שהיום גמישות הופכת להיות חשובה יותר מאסטרטגיה. להיות אג'ילי, להיות מסוגל להגיב לצרכי הלקוחות, אפילו הלקוחות הידענים של העתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים