אפלייד מטיריאלס: אלון שלף מונה לסמנכ"ל הכספים ודורון בן-סירה – לסמנכ"ל פיתוח וניהול עסקי

שלף שימש כסמנכ"ל וחבר הנהלה במיקרון ישראל, ולפני כן כסמנכ"ל הכספים של נומוניקס וכמנהל הכספים של מפעלי אינטל בארץ ● בן-סירה עבד שנים רבות באסיה, בהן שימש כמנכ"ל Sky Vision, נשיא נייס מערכות באסיה פסיפיק ומנכ"ל אורבוטק באזור זה

מגייסת עוד עובדים. אפלייד מטיריאלס

אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) ישראל הודיעה על מינויים לשני תפקידים בכירים בחברה: סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל פיתוח וניהול עסקי.

לתפקיד סמנכ"ל הכספים מונה אלון שלף (47). הוא מחליף בתפקידו את אורית טסלר לוי, שמונתה לסמנכ"לית הכספים של קבוצת הסיליקון באפלייד העולמית ועברה למטה החברה בארצות הברית.

אלון שלף, סמנכ"ל הכספים של אפלייד מטיריאלס ישראל

אלון שלף, סמנכ"ל הכספים של אפלייד מטיריאלס ישראל

מהחברה נמסר כי יש לשלף ניסיון רב בתפקידי ניהול כספים בכירים בתעשיית המוליכים למחצה. הוא שימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל וחבר הנהלה במיקרון ישראל ובעברו היה סמנכ"ל הכספים של נומוניקס (Numonyx) ישראל. לפני כן שימש כמנהל הכספים של מפעלי אינטל (Intel) בירושלים ובקריית גת.

לשלף תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים – שניהם מהאוניברסיטה העברית.

סמנכ"ל הפיתוח והניהול העסקי החדש של אפלייד מטיריאלס ישראל הוא דורון בן-סירה (55). לבן-סירה ניסיון רב במספר תפקידי הובלת מכירות ופיתוח עסקי בחברות טכנולוגיה, טלקום ואבטחת מידע גלובליות – נמסר מהחברה. הוא עבד שנים רבות באסיה ובשלוש השנים האחרונות שימש כמנכ"ל Sky Vision, ספקית פתרונות טלקום במדינות מתפתחות. בעבר שימש בן-סירה כנשיא נייס מערכות באסיה פסיפיק וכסמנכ"ל אורבוטק באזור זה.

לבן-סירה תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר שני במינהל עסקים – שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

דורון בן-סירה, סמנכ"ל הפיתוח והניהול העסקי של אפלייד מטיריאלס ישראל

דורון בן-סירה, סמנכ"ל הפיתוח והניהול העסקי של אפלייד מטיריאלס ישראל

אפלייד מטיריאלס מסרה כי המינויים "נועדו לחיזוק מקצועי וניהולי של פעילות החברה בישראל". החברה מעסיקה בארץ יותר מ-1,000 עובדים, רובם בפיתוח וייצור של ציוד לבקרת תהליך ייצור שבבים. המרכז של החברה בישראל, שממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר שלה מחוץ לארצות הברית. בשנה האחרונה גייסה אפלייד מטיריאלס בישראל כ-140 עובדים חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים