הצעת חוק: בתי מלון בארץ יחויבו לספק אינטרנט אלחוטי בחינם

בהצעת החוק, שהוגשה היום על ידי ח"כ אלכס מילר, נכתב כי "בתי מלון רואים בשירות האינטרנט כמקור הכנסה נוסף ורווחי" ● על פי יוזם ההצעה, בתי מלון זוכים להטבות על פי חוק עידוד השקעות הון, ועל כן ניתן להטיל עליהם גם חובות: "זו הצעה המשקפת את האיזון הראוי בין התנהלות חופשית של גורם עסקי לבין התערבות המדינה למען אזרחיה"

האם בקרוב נוכל ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינמי בבתי מלון בארץ? על פי הצעת חוק שיזם חבר הכנסת אלכס מילר (ישראל ביתנו) והוגשה היום (ד'), יחויבו בתי מלון לספק שירותי אינטרנט אלחוטי חינם לאורחיהם. בהצעת החוק נכתב, כי בתי מלון רבים בארץ גובים סכומים גבוהים מאורחיהם המעוניינים להשתמש באינטרנט אלחוטי, שכן הם "רואים במתן שירות זה כמקור הכנסה נוסף ורווחי".

בהצעת החוק קושר חבר הכנסת מילר את המענקים וההטבות שמקבלים בתי המלון מהמדינה לפי חוק עידוד השקעות הון, וטוען כי אם אותם גופים מקבלים הטבות, המדינה רשאית גם להטיל עליהם חובות. "הדרישה להתקנת אינטרנט אלחוטי איכותי בבתי המלון, אשר נהנים מהשקעות לפי חוק עידוד השקעות הון, והענקת אפשרות גלישה בחינם לאורחיו – משקפת את האיזון הראוי בין התנהלות חופשית של גורם עסקי לבין התערבות המדינה למען אזרחיה, אשר מבקשים ליהנות מאינטרנט חינם בבתי המלון ברחבי הארץ", נכתב בהצעת החוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים