תוכן שיווקי

TeamValue נבחרה כשותף עסקי של ServiceNow בישראל

28/07/2015 15:03
ServiceNow

TeamValue חתמה על הסכם שותפות עם ServiceNow, הפועלת מזה כשנתיים בישראל. על פי ההסכם תשמש TeamValue כשותף עסקי וכזרוע הטמעה ותמיכה ללקוחותיה בישראל.

החברה הינה חברת בוטיק המתמחה בתחומי ניהול השירות הארגוני ובתחומי תשתיות IT.  היא הוקמה ב-2014 ומהווה חלק מקבוצת החברות של Secoz. יועצי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון מוכח בתכנון, עיצוב, בנייה, הטמעה ותחזוקה של מערכות ארגוניות גדולות בשוק ה-IT בארץ ובחו"ל. TeamValue מציעה ללקוחותיה ערך מוסף גבוה הנובע משילוב של הבנה טכנולוגית מעמיקה, הבנת הצרכים והתהליכים העסקיים והשילוב ביניהם.

את החברה מנהל אסף הלפרין, בעל יותר מ-30 שנות ניסיון בשוק ה-IT הארגוני בארץ ובחו"ל. בעבר מילא הלפרין שורה של תפקידי ניהול וטכנולוגיות בכירים בחברות כגון אמדוקס, שם שימש כסמנכ"ל ו-CTO של קבוצת צפון אמריקה; בטר פלייס, שם הקים וניהל את כל מערך המחשוב המקומי והבינלאומי של החברה; ועוד חברות סטארט-אפ ואחרות בשוק הישראלי.

ServiceNow נוסדה ב-2003 בסן דייגו ארצות הברית, והיא המובילה העולמית בפתרונות ענן לשוק ניהול השירות הארגוני (ITSM ו-ESM). החברה מציעה פתרונות במספר תצורות כולל תצורת ענן וכן Premise On, המאפשרים אוטומציה של תהליכי שירות IT, ושירותים ארגוניים. ביוני 2012 הונפקה החברה בבורסה בניו- יורק על פי שווי חברה של 1.8 מיליארד דולר. נכון לרגע זה מוערך שווי החברה ביותר מ-12 מיליארד דולר.

הלפרין אומר כי, "אנחנו גאים שנבחרנו להיות שותף עסקי של חברת ServiceNow. עם זאת, אני מאמין כי שוק השירות הארגוני ובמיוחד זה המבוסס ענן, הינו עדיין בשלבים ראשוניים בשוק הישראלי. אני משוכנע כי לצד היכולות של TeamValue כחברה, ובשילוב של הפלטפורמה המתקדמת מסוגה בעולם, נצליח להגיע לעוד ועוד לקוחות בשוק, להפוך לסטנדרט השולט, וביחד להגדיל עוד יותר את ההצלחה של שתי החברות.

אירועים קרובים