המונדיאל שלי: עומר רבינוביץ', מנהל פיתוח עסקי באפלאוז

לרגל המונדיאל ביקשנו מאנשים בענף לספר לנו אילו נבחרות הם אוהדים, מי הם חושבים שתנצח והאם יש הקבלה בין כדורגל לחברות היי-טק? ● והפעם: עומר רבינוביץ', מנהל פיתוח עסקי באפלאוז

עומר רבינוביץ', מנהל פיתוח עסקי באפלאוז. צילום: יח"צ

איזו נבחרת אתה רוצה שתנצח במונדיאל?
"למרות הקטע שהם עשו לנו כשלא הגיעו לשחק בישראל – ארגנטינה. טיילתי במדינה כשלושה חודשים והתאהבתי בעם המיוחד הזה. בנוסף, הנבחרת שלהם לא זכתה בתואר כבר הרבה מאוד זמן וסבלה בין השאר מחוסר מזל. ותכל'ס, מגיע למסי".

איזו נבחרת אתה מעריך שתזכה במונדיאל?
"אני חוזה שנבחרת צרפת. יש לה סגל מאוד חזק ומוכשר – מההגנה ועד להתקפה – עם שילוב נכון של שחקנים צעירים רבים לצד שחקנים ותיקים ומעולים".
האם יש לדעתך קשר בין כדורגל, או ספורט בכלל, להיי-טק?
"כן. מי שעוקב מקרוב אחרי עולם הספורט, על שלל ענפיו, בוודאי שם לב שטכנולוגיות רבות כבר נכנסו וממשיכות להיכנס אליו. אם זה בלספק נתוני סטטיסטיקה מגוונים, לתת הילוכים חוזרים של אירועים במשחק במגוון זוויות ואספקטים, בהיבט הפרסום על צדדיו הכלכליים, ועזרה לשופטים לקבל החלטות נכונות בעזרת טכנולוגיות רבות – כל ענף ודרישותיו. בנוסף, באחרונה נהיה טרנד של נתינת חסות לקבוצות ספורט על ידי חברות הייטק – מה שלדעתי נובע מההבנה של הכוח העצום שיש לספורט לגישור בין תרבויות ויצירת קרבה בין אנשים, כמו גם מהאופנתיות של הספורט ומשבירת התדמית החנונית של עולם ההיי טק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים