כלי חדש בפייסבוק מאפשר לחסום זמנית חברים והטרדות

Snooze יעזור לכם, על פי הרשת החברתית, לשלוט בתכנים שמופיעים בפיד החדשות שלכם ● בעיקרו של דבר, התכונה מאפשרת לבטל באופן זמני את הפרסומים של אדם, דף או קבוצה מלהופיע בפניכם

פייסבוק. אילוסטרציה: BigStock

מכירים את זה שהשתתפתם באירוע ולמחרת כל הפיד שלכם מוצף בתמונות ותיוגים שלכם או של מה שקרה שם, שאנשים – לפעמים כאלה שאתם בכלל לא מכירים – פרסמו? או שקבוצה מסוימת שאתם חברים בה נכנסה לסחרור סביב נושא שיצא מפרופורציות והפיד מלא בעדכונים על ההתרחשויות בה? אם כן – אתם ודאי יודעים עד כמה הדבר מעצבן.

בסוף השבוע האחרון הוסיפה פייסבוק (Facebook) את התכונה החדשה Snooze, שמאפשרת לכם להשתיק באופן זמני אנשים או דפים בעמוד החדשות (ניוז פיד) שלכם.

משמעות התוספת היא שמעכשיו תוכלו להשתיק זמנית את כל החברים שלכם שמטרידים אתכם בפיד עם יותר מדי פרסומים, אבל אינכם רוצים לבטל את החברות איתם או להפסיק את המעקב אחריהם לגמרי. הכלי מאפשר את הפסקת הגעת הפוסטים אל הפיד שלכם למשך 30 יום, מבלי שאף אחד ידע שעשיתם זאת. אתם מגדירים את ההשתקה ואת המקור המטריד שממנו תרצו שתימנע החשיפה ו-Snooze יחזיר הכל לקדמותו לאחר שזו תפקע, כך שאתם לא צריכים אפילו לזכור לטפל בכך.

בכדי להפעיל את הפיצ'ר, לחצו על שלוש הנקודות שבפינה הימנית העליונה של הפוסט של החבר, הקבוצה או הדף הרלוונטיים, ולאחר מכן בחרו בלחצן "נודניק למשך 30 יום" (Snooze for 30 days) מהתפריט הנפתח.

זמן ההשתקה של הנודניק נקבע ל-30 יום, שזה לא בדיוק פרק זמן אידיאלי במקרה של תרחיש חד פעמי מטריד, אבל כזה שבהחלט יעשה את העבודה כשאקס או אקסית שלכם מציינים מערכת יחסים חדשה, או כשלחברים שלכם נולד תינוק, ואתם כבר לא מסוגלים להתמודד עם עשרות התמונות שהם מפרסמים ביום. הדבר תקף, למשל, גם למקרים של אימוץ כלב חדש, עד כמה שכולנו אוהבים כלבים חמודים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים