האם סנאפ שוקדת על רחפן ומצלמות 360 מעלות?

על פי דיווחים, החברה - שהיא האמא של הרשת החברתית הפופולרית - מתפשטת עוד לשוק החומרה ומציגה כעת, ורגע לפני ההנפקה, עוד מוצרי אלקטרוניקה מתקדמים

ממשיכה להתקדם אל מוצרי מציאות רבודה. סנאפ

סנאפ (Snap) ידועה בעיקר כמי שהביאה לעולם את סנאפצ'ט (Snapchat) – אפליקציה שבה מתפרסמים תמונות וקטעי וידיאו בהודעות קצרות טווח. אבל בשנים האחרונות החברה ממצבת את עצמה גם כחברה המייצרת גם מוצרי אלקטרוניקה, עם התמקדות בעיקר במצלמות.

אחד המוצרים שעליו עבדה סנאפ על מנת לחזק את הכיוון – הוא רחפן, כך טוענים שלושה אנשים שתודרכו על הפרויקט, ושביקשו להישאר בעילום שם משום שהפרטים נשמרים על ידי החברה בסודיות. הרחפן החדש אמור ככל הנראה לסייע למשתמשי סנאפ לצלם סרטוני וידיאו ותמונות ממעוף הציפור, ולאחר מכן לפרסם את התיעודים בפיד החדשות שלהם ברשת החברתית.

דוברת סנאפ סירבה לאשר או להכחיש את הדיווח על הרחפן, שמן הסתם לא ברור מתי ואם בכלל יגיע אי-פעם לרשות הצרכנים. בדומה לחברות טכנולוגיה רבות, סנאפ עובדת הרבה פעמים על ניסויים, שרבים מהם לא יצאו אל הפועל או ישנו את ייעודם ויהפכו לפרויקטים אחרים.

מצלמות שרואות הכל

בנוסף לרחפן, על פי שלושת המקורות המקורבים לנושא, בוחנת החברה גם מצלמות 360 מעלות כמוצר עתידי. הגורמים טוענים כי סנאפ הוסיפה לשורותיה מפתח מצלמות בעל מומחיות לכאלו שביכולתן להנציח 360 מעלות ולמצלמות סטריאוסקופיות, וזאת לכדי לקדם את פוטנציאל החברה להצלחה בתחום החומרה.

בחינת ייצור מצלמות לתיעוד 360 מעלות עדיין נמצאת בשלבים מוקדמים, ולא בטוח שהמוצר יגיע לכדי תפוצה, כך סיפרו המקורות, ואילו סנאפ סירבה להגיב גם על הסיפור הזה.

חושפת חלק מהרגל

בעבר נפגשה סנאפ עם חברות סטארט-אפ שעשויות היו לרכוש את המוצרים שעל פיתוחם היא שוקדת כעת, אך בפועל מטרתה הייתה לאסוף מידע על שווקים וטכנולוגיות חדשות שבהם תוכל להתחרות, כך טוען מקור שמכיר את תהליכי המיזוג והרכישה של סנאפ.

במקרים מסוימים ביצעה החברה רכישות לאחר פגישות אלה. אבל במקרים אחרים "הם דיברו עם חבורה של אנשים והביאו אותם לספר להם כל מיני דברים", אמר המקור שהוסיף והסביר כי "סנאפ 'חושפת חלק מהרגל' ומנסה להיות פלרטטנית בכדי לראות מה תוכל לקבל בתמורה".

יצוין כי העבודה לכאורה על הרחפן והמצלמה החדשים מגיעה לאחר שבשנה האחרונה השיקה החברה את ה-Spectacles – משקפי שמש שמצלמות סרטוני וידיאו קצרצרים מנקודת המבט של מי שלובש אותם – ורגע לפני ההנפקה הראשונה של החברה לציבור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים