קבוצת התיירות EFH הטמיעה CRM בענן של אורקל במאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט עלו לאוויר מערכת משולבת של CRM לניהול מכירות ומערכת Eloqua לניהול שיווק דיגיטלי ● את ההטמעה ערכה ExScientia מבית יוניטסק

מתכוננים לקיץ - ExScientia

קבוצת התיירות הבינלאומית EFH הטמיעה מערכות CRM, ניהול מכירות ושיווק דיגיטלי של אורקל (Oracle) בענן. את הפרויקט ערכה ExScientia מבית יוניטסק. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המיזם ארך כשלושה חודשים והסתיים לפני ימים אחדים. EFH פועלת ממטה החברה בישראל, ומחזיקה בכמה מותגים, בהם חברת הנסיעות HOLIDAYS Sunways.

במסגרת הפרויקט עלו לאוויר מערכת משולבת של CRM לניהול מכירות ומערכת Eloqua לניהול שיווק דיגיטלי, שתיהן מבית אורקל.

המערכת משמשת את נציגי המכירות של החברה בארץ ובעולם וכן את מחלקת השיווק שלה ואת הנהלתה. היא מסייעת להגדלת היצע הפתרונות והשירותים, כמו גם יעילות בעבודה וחסכון כספי. Oracle Sales Cloud לניהול המכירות מספק את כל המידע על הלקוח בראייה מרכזית אחת. הוא מכיל יכולות של דו"חות וניתוח נתונים (BI), המאפשרים לאנשי המכירות ולהנהלה לקבל תמונה ברורה, מזוויות שונות – על מהלך העסקים השוטף.

Oracle Eloqua מספק יכולות לניהול שיווק דיגיטלי. הכלי מאפשר הגדלת כמות ה'לידים' המגיעים לארגון, לצד טיפול יעיל יותר ב'לידים' בצורה אוטומטית, עם יכולת להגיע ללקוחות חדשים ופוטנציאליים לארגון, ושימור קשר איתם לאורך זמן. כך, שתי המערכות מאפשרות לאיש המכירות לקבל תיעוד של כל הפעילות שנעשתה מול הלקוח, ולקבל תמונה  דיגיטלית ברורה על כל ההתקשרות המכירתית והשיווקית שנעשתה מולו.

ארז בוסו, מנכ"ל קבוצת EFH, אמר כי "התיירות היא ענף מורכב, תחרותי ובעל מרכיבים שונים. הצורך לשים את הלקוח וצרכיו במרכז הופך להיות האתגר המשמעותי והחשוב ביותר עבורנו. הפתרון שהוטמע ענה לצרכים שלנו, בשל השילוב בין מערכת  ה-CRM עם מערכת ניהול הקמפיינים. כך, מתאפשר לנו לתת מענה יותר ממוקד ופרטני לכל לקוח. לחברה יש סניפים בארבע מדינות, וצפי לגדילה במישור הגלובלי, והפתרון יספק לנו ראייה יותר רחבה, לצד שליטה על הפעילות בסניפים השונים בעולם, תוך ניהול גלובלי ברכש, שיווק והפיתוח העסקי במטה החברה".

אריאלה שחר, מנהלת מכירות CX באורקל ישראל, הוסיפה כי "הפרויקט הביא לשדרוג של ההתנהלות המכירתית של החברה, ומאפשר לה לשמר קשר לאורך זמן עם לקוחות שרכשו בעבר, וכן ליצור ערוץ שיווק מודרני מול שווקי מטרה חדשים בהם טרם פעלו בעבר".

גיא שינה, סמנכ"ל חוויית לקוח ב-ExScientia, הוסיף כי "הקמפיין הדיגיטלי הראשון הופץ אחרי שבועיים והחל לפעול באופן מבצעי לעונת החגים והקיץ. הפתרון תומך בתהליך השיווק, המכירות והתפעול מקצה לקצה. המערכת מסייעת לזהות גורמים המתעניינים בשירותי החברה במרחב הדיגיטלי, מנהלת מולם קמפיין דיגיטלי מתאים ומעבירה את ה-'לידים' הבשלים לקבוצת המכירות המתאימה. המערכת מכילה פרופיל לקוח היסטורי מלא והיא אינטגרטיבית למערכת ההזמנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים