הסטטוסים מצייצים באתר חדש

אבי לן העביר את העמוד שהוסר מפייסבוק לאתר, ובקרוב הוא מתכנן אפליקציה ● לן יצטרך לעבוד קשה כדי לשחזר את הפופולריות של העמוד המקורי

הסטטוסים מצייצים - לא בפייסבוק. צילום מסך

עמוד סטטוסים מצייצים, שהורד באחרונה מפייסבוק (Facebook) לאחר שמפעיליו פרסמו בו תוכן שיווקי, התרחב לאתר – ובקרוב גם לאפליקציה.

האתר הושק תחת אותו לוגו ובמראה בעל קווי דמיון לעמוד ברשת החברתית. כמו בפלטפורמה הקודמת, הוא כולל סטטוסים, תמונות וממים על נושאים שונים – מפוסטים אקטואליים ועד דברים מצחיקים ואחרים. בתנאי השימוש של האתר מצוין במפורש כי הוא עשוי לכלול תוכן שיווקי.

עמוד הפייסבוק סטטוסים מצייצים הוקם על ידי אבי לן ובת זוגו, עדי בנטוב לן, בינואר 2010 ומאז ועד לסגירתו צבר יותר מ-700 אלף לייקים – הישג שהם יתקשו מאוד לשחזר ואם יצליחו, יהיה זה אחרי הרבה מאוד זמן.

הנהלת פייסבוק הסירה את העמוד לאחר תחקיר של גלובס שגילה שלן מכר תוכן שיווקי בעמוד, בניגוד לכאורה לכללים של הרשת החברתית ומבלי שהצהיר על כך בסטטוסים הרלוונטיים (אלא רק במשפט בתנאי השימוש בעמוד). לא עזרו ל-לן ולבת זוגו מחאות, מכתבים פומביים ופנייה למנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני – הנהלת החברה בפאלו אלטו החליטה להסיר את העמוד וטענה שמפעיליו קיבלו אזהרות רבות לפני כן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים