האתר שימלא את שעות הפנאי שלכם

Funzing מחבר בין עסקים קטנים שמציעים פעילויות פנאי לאנשים שרוצים להעשיר את העולם שלהם וליהנות, בשעות המעטות שזה אפשרי

אנשי Funzing. מימין: פז אריכא; ירון סגיב, סמנכ"ל מוצר; ערן אלון, מנכ"ל; חן קלז; ונעה מוסקטי. שוכב: אביגור זמורה

שעות פנאי הן בזמן האחרון מצרך לא מאוד שכיח, שלא לומר נדיר. אנחנו משקיעים שעות רבות בעבודה, במשפחה ובעוד דברים הכרחיים, עד כי לא נשאר לנו הרבה זמן לעצמנו. חלק מאתנו לא ראה, למשל, את אולם הקולנוע מבפנים כבר זמן רב – ולא מאחר שאנחנו לא אוהבים סרטים. ואם לקולנוע לא הולכים, אין מה לדבר על סדנאות, הרצאות, חוגים ומופעי בידור.

אלא שזה לא תמיד נכון. מדי פעם מתגנב לנו זמן פנוי, שעה או שעתיים בהן אפשר לשכוח מטרדות היום יום ולהתעסק בפעילויות מעשירות ומהנות. היה נפלא לו היה אתר שמרכז את כל הפעילויות האלה וחוסך זמן בחיפוש אחריהן.

ובכן, יש. קוראים לו Funzing.  הוא הוקם רק לפני מספר חודשים וכבר תופס תאוצה. האתר מחבר בין אנשים בצורה ישירה ומאפשר להם להציע פעילויות במגוון תחומים.

Funzing הוקם על ידי אביגור זמורה, לשעבר מנכ"ל פלייטק ומשקיע בחברות שחלקן נמכר; ערן אלון, יוצא 888 ו-Wix, שמשמש כמנכ"ל; ירון סגיב, סמנכ"ל שיווק, שהקים את אתר שיתוף הסיכומים לסטודנטים כוורת; ונועה מוסקטי, בוגרת פלייטק וחברות היי-טק בינלאומיות.

הרעיון התחיל מתסכול של המקימים, שחיפשו אתר ישראלי דומה ולא מצאו. "חיפשנו לבנות מקום חדש שיאפשר לכל אחד לבנות פרופיל קצר של הדברים שמעניינים אותו מצד אחד, ומצד שני לאפשר לאנשים לייצר פעילויות שמהן יוכלו לקבל הכנסות", אמר אלון. "ואמנם, הקמנו אתר שמאפשר, אחרי תהליך קצר, לקבל הצעות מגוונות, דוגמת סדנאות להכנת חומוס, טעימות ויסקי או טיולים".

הוא ציין כי "הפלטפורמה מאפשרת לכל אחד לפתוח ללא תשלום דף ובו מידע על פעילות שהוא מקיים – ולייצר ממנה רווח. אם, למשל, יש לגולש מסוים חוות סוסים, הוא יכול לפתוח אירוע ולאפשר לאנשים לבוא לצפות בו".

לכל אחד מאתנו יש כישורים שמישהו אחר יכול להפיק מהם תועלת. תכנות, לימוד נגינה, מפגשים חברתיים – כל מה שאנחנו עושים יכול להיות לעזר, לעניין מישהו אחר ולספק לנו מקור הכנסה קטן שאם יהיה מספיק אטרקטיבי ויהיה לו ביקוש, יכול אפילו להתפתח לעיסוק במשרה מלאה.

מגוון הפעילויות באתר כולל לימוד בישול, פיתוח קול, סדנאות ריפוד, פיסול לילדים, ביקור בחוות אקולוגיות וחוויות רבות נוספות. עיקר הפעילות באתר היא עבור עסקים חדשים, קטנים, שאין להם דרך להתפרסם ואין להם תקציבי פרסום שייתנו להם חשיפה.

"אנחנו מקיימים עבור הלקוחות פעילות קידום ושיווק במגוון מקומות שהם לא יכולים להרשות לעצמם להגיע אליהם", אמר אלון.

אתם ודאי שואלים את עצמכם: אם האתר מציע את השירותים בחינם, מהיכן הוא מרוויח? ובכן, הרווח מגיע למפעילי Funzing מעמלות. על כל עסקה שמקורה באתר הם גובים עמלה של 20%.

מספר העסקים והפעילויות שמוצעים ב-Funzing עומד כיום על 1,000 ומספר המשתמשים – על אלפים. בינתיים האתר פועל בישראל בלבד, אולם למפעיליו יש תוכניות להציע את השירות גם בחו"ל.

יצוין כי בינתיים מדובר באתר בלבד, אולם הוא תומך במערכות ההפעלה הסלולריות. בעתיד מתכוונים אנשי Funzing לפתח אפליקציות ייעודיות.

אתר שעונה על צורך אמיתי

Funzing הוא בהחלט אתר שעונה על צורך אמיתי של שני הצדדים: מצד אחד אנשים שמחפשים למלא את שעות הפנאי שלהם בפעילויות שונות במקצת מהרגיל, עבורם או עבור ילדיהם, ומהצד השני בעלי עסקים קטנים בתחום, להם הוא מאפשר לבנות את עצמם בצורה הדרגתית.

כהורה לילדים קטנים, אני רוצה לאתר עבורנו לסופי שבוע או חגים פעילות שתהיה מוצלחת ומדויקת, לאור הזמן המועט שיש לנו לבלות ביחד. Funzing מציע מגוון פעילויות וחוויות חדשות שרוב הסיכויים שלא הייתי נחשף אליהם בדרך אחרת. גם אם זה עולה מעט יקר לפעמים – זה שווה.

הכדור נמצא במגרש שלכם. אם אתם מחפשים פעילויות מעניינות, ניתן למצוא אותן באתר. ואם אתם שוקלים קריירה חדשה בתחום שונה, או להרוויח עוד קצת כסף, זהו פתח מצוין, ללא סיכונים רבים וללא הוצאות כספיות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים