תקלה בפייסבוק: לאן נעלם הפיד?

משתמשים שנכנסו בשעות האחרונות לרשת החברתית גילו שהם לא יכולים לראות את הסטטוסים, התמונות ושאר החומר שהם אוהבים לקרוא ולשתף ● לא חלפו כמה דקות והם עברו להתלונן על כך בטוויטר ●התקלה תוקנה כעבור כשעתיים

גולשים ברחבי העולם שנכנסו היום (א') לחשבון הפייסבוק (Facebook) שלהם גילו כי הם לא יכולים לראות בו כלום – הסטטוסים, התמונות, הסרטונים וכל יתר החומרים שהם אוהבים לקרוא ולשתף פשוט נמחקו. רבים מהם תהו, בעיקר בטוויטר (Twitter) אבל גם, לא כל כך ברור איך, בפייסבוק עצמה, איפה הפיד והאם הוא נעלם גם לחבריהם. אלא שעד מהרה התברר שמדובר בתקלה נוספת ברשת החברתית הפופולרית בעולם. כעבור כשעתיים היא תוקנה והחיים הווירטואליים של הגולשים חזרו לסדרם.

התקלה פגעה גם באפליקציית המובייל של פייסבוק, אולם שם הפיד לא נעלם כליל והגולשים יכולים היו לראות פוסטים ישנים. הפונקציות שלא נפגעו הן העמודים האישיים של הגולשים והצ'אט.

בחודשים האחרונים סבלה פייסבוק ממספר תקלות, שלא אפשרו למשתמשים להעלות חומרים לאתר, או אף לגלוש בו. התקלה הבולטת האחרונה אירעה לפני כחצי שנה והוסברה בבעיות תחזוקה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    העולם ממש חרב, " לא ניתן לראות סטטוסים או תמונות שהם כל כך אוהבים" תראו למה גורמת תוכנה מטומטמת שגאון המציא ועושה על כולם קופון אבל לא סתם קופון אלא קופההההה. ההתמכרות לפייסבוק משולה בעיני כמו להתמכרות לסמים , אלכוהול ואני לא יודע מה עוד. הגיע הזמן שאנשים יתעוררו הרי אין באמת לאדם בפייסבוק 300 או 400 ואולי גם 1000 חברים האם הוא באמת מכיר אותם? ברור שלא. מהם פייסבוק , אינסטגרם או טוויטר אם לא צהובונים במדיה חדשה לגמרי. אם מארק צוקרברג משתף את משתמשי פייסבוק ברווחיו ברור שלא, אבל הוא מרוויח על חשבון משתמשיו. גאון אמרנו כבר

אירועים קרובים