וונטייז גייסה כ-14.4 מיליון שקלים באגרות חוב להמרה

אגרות החוב ניתנות להמרה במחיר של 1.4 שקלים למנייה ● הכסף ישמש להרחבת פעילות החברה בארץ ומעבר לים

נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז. צילום: יח"צ

וונטייז השלימה בסוף השבוע גיוס של כ-14.4 מיליון שקלים באמצעות אגרות חוב הניתנות להמרה במחיר של 1.4 שקלים למנייה.

היעד היה 15 מיליון שקלים, כשהחתמים קבעו סכום הנפקה מינימלי של 12 מיליון. יש לציין שעל אף שהחברה פספסה את יעד המקסימום, היא עקפה את יעד המינימום בגדול, ולחברה בסדר גודל של וונטייז זה בהחלט מהווה הצלחה.

הגיוס הובל על ידי רוסאריו קפיטל חיתום, דיסקונט קפיטל חיתום ואגוז הנפקות. אגרות החוב ייפרעו בשלושה תשלומים החל מעוד שלוש שנים והן נושאות ריבית שנתית של 6%.

וונטייז הוקמה ב-2011 על ידי נועם יוספידיס, שמשמש כמנכ"ל החברה, ואורן לוי, שמשמש כמנהל הטכני שלה. היא מספקת שירותי תוכן לפי דרישה, במסגרתם מציעה החברה תכנים מסוגים שונים לצריכה על בסיס מנוי, השכרות חד פעמיות, רכישה או צפייה ללא תשלום, מבוסס פרסומות.

שירות הפרימיום של החברה, SmartVOD, הוא שירות מרובה קטגוריות, הכולל סרטים חדשים ממיטב אולפני הוליווד, כגון האחים וורנר, דיסני, פיקסר, סוני, יוניברסל ופוקס המאה ה-20, לצד סדרות טלוויזיה, תכני ילדים, הופעות מוזיקליות ותכנים נוספים. היצע התכנים בשירות שונה ממדינה למדינה ומותאם על ידי החברה לשוק היעד. וונטייז מעניקה את שירותיה ללקוחות במדינות שונות בעולם, בהן בישראל, באפריקה, באירופה ובדרום אמריקה.

יוספידיס אמר לאנשים ומחשבים כי "הגיוס הנוכחי, יחד עם הגיוס הקודם, לפני כחודשיים, שבו הנפקנו 2.5 מיליון שקלים במניות, יאפשר לחברה לממש את תוכניותיה העסקיות ולהרחיב את פעילותה הגלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים