"הטכנולוגיה מאפשרת לספק לצופים תכנים שמעניינים אותם"

"אנחנו יכולים להסתכל בעזרתה בצורה רוחבית על קהלי היעד ולספק להם תכנים שחשובים להם", אמרה אהובה פיינמסר, חברת מועצת התאגיד ויו"רית הוועדה לפיקוח על היחידה המסחרית שלה

אהובה פיינמסר, חברת מועצת התאגיד ויו"רית הוועדה לפיקוח על היחידה המסחרית שלו

"החדשנות והציוד הטכנולוגי מהשורה הראשונה הם מאפיינים בולטים שמלווים את הקמת תאגיד השידור הציבורי, כאן. העוגן השני הוא פלטפורמה משותפת, מבוססות טכנולוגיה, לרדיו, לטלוויזיה ולאינטרנט, כשעליה אנחנו בונים את כל השירותים והיישומים", כך אמרה אהובה פיינמסר, חברת מועצת התאגיד ויו"רית הוועדה לפיקוח על היחידה המסחרית שלו.

היא ציינה כי "יתרון נוסף שהטכנולוגיה החדשנית מאפשרת הוא להסתכל בצורה רוחבית על קהלי היעד, לתת להם את התכנים שחשובים להם ומעניינים אותם. זוהי מגמה חדשה בעולם השידורים וישראל תהיה חלוצה בנושא הזה".

במסגרת תפקידה בתאגיד, הובילה פיינמסר את המכרז לבחירת חברת המדיה שתמכור פרסום וחסויות לערוצי השידור של התאגיד, בהתאם למגבלות החוק. לאחר המכרז, שהיה צמוד ועורר עניין רב בשוק, הזיכיון הועבר משפ"מ הוותיקה, שעשתה זאת במסגרת רשות השידור, לחברה בת של טארגט (Target).

מתחום ה-IT למנכ"לות הטלוויזיה החינוכית – ובחזרה

פיינסמר אמרה שתמהיל האנשים שעובד בתאגיד מגוון מאוד – גם בצוות הטכנולוגי. "אנחנו מעסיקים אנשים שבאו מעולמות הרשת והדיגיטל לצד עובדים ותיקים יותר, שמעניקים להם מניסיונם ולומדים מהם את הדברים החדשים", ציינה. "לפעמים יש לי תחושה שיש במשרדי התאגיד אווירה של האב ענק בעמק הסיליקון – וזה ממש מרתק".

לדבריה, "אני משוכנעת שכאשר התאגיד יתחיל לשדר, בנוסף לשידורים המצוינים שלו כעת באתר וברשתות החברתיות, הציבור יקבל שידור ציבורי אחר, פלורליסטי, מאוזן, נטול כל לחצים מסחריים וחיצוניים בכלל, שיאפשר לכל אחד להתחבר לתוכן שלו".

פיינמסר שימשה כסמנכ"לית מערכות המידע של משרד החינוך. ב-1993 היא מונתה למנכ"לית הטלוויזיה החינוכית. "הייתי בין מובילי היוזמה לחבר את החינוכית לערוץ 2 ולהפוך אותה למה שהיא כיום", ציינה.

אחרי שפרשה מהחינוכית היא ניהלה סטארט-אפ בתחום ערוצי הידע, שנמכר לגילת תקשורת, עשתה קריירה בקבוצת מלם והתפקיד האחרון שלה היה מנכ"לית פיתוח בבית התוכנה עץ הדעת.

כיום היא יועצת עצמאית. "חזרתי לפעול בענף ה-IT", אמרה. בין היתר, היא משמשת כיועצת חיצונית לחברה למשק ולכלכלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים