סמסונג תוסיף את ערכת היישומים של מיקרוסופט גם לטאבלטים

זאת, לאחר שהיא עשתה זאת בסמארטפונים שלה ● הענקית מרדמונד הודיעה ש-11 חברות נוספות יעשו צעד דומה, בהן דל

סמסונג

שיתוף הפעולה בין סמסונג (Samsung) למיקרוסופט (Microsoft) בתחום האפליקציות הולך ומתרחב. לאחר שסמסונג החליטה לצרף את OneDrive ,OneNote וסקייפ (Skype) לתוכניות ברירת המחדל הכלולות ב-Galaxy S6 וב-Galaxy S6 Edge, מכשירי הדגל החדשים שלה, היא תעשה זאת גם בטאבלטים שהיא מייצרת, מבוססי אנדרואיד (Android).

החברה הודיעה שהיא מתכוונת להוסיף לטאבלטים מסוימים, ובוודאי החדשים שאמורים להיות מושקים בקרוב, את כל ערכת היישומים המשרדית של מיקרוסופט לסביבת העבודה של גוגל (Google). כלומר, מעבר לאפליקציות המוזכרות לעיל, רוכשי אותם מכשירים ימצאו את Office for Android.

יצוין כי סמסונג היא לא היחידה לנקוט צעד זה. לפי מיקרוסופט, גם דל (Dell) תצרף את האפליקציות הללו לטאבלטים מבוססי האנדרואיד שלה, וכן 10 חברות נוספות שמייצרות מכשירים לשווקים מקומיים מצומצמים.

עוד הודיעה הענקית הדרום קוריאנית כי היא תאפשר בפעם הראשונה למשתמשים להסתיר אפליקציות שכלולות בטלפונים ובטאבלטים שהיא מייצרת. כך, לדוגמה, מי שלא ירצה להשתמש ב-OneNote יוכל לבחור עבורה את האפשרות Disable. בחירה זו תעלים מהמכשיר גם את האייקון של האפליקציה, והיא לא תהיה נגישה עד לאיפוס המכשיר או שינוי הגדרת האפליקציה.

עדיין לא ברור אם מדובר רק באפליקציות שסמסונג מוסיפה לממשק שלה מעל אנדרואיד או גם באלה שמגיעות כברירת מחדל, כחלק ממערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים