תצלומי מארז של iPad 2 דלפו לרשת – ונגנזו מיד

חברה מסתורית פנתה לאתרים שפרסמו את התצלומים, דרשה להסיר אותם - ונענתה ● על פי ההערכות, הדרישה נבעה מהדמיון הרב בין התמונות שפורסמו לבין המוצרים שיושקו בפועל בתוך מספר חודשים ● מי שראו את התצלומים מדווחים, כי מחשבי iPad 2 יהיו בעלי עיצוב רבוע עם פינות מעוגלות, ממדי הרמקול האחורי יהיו גדולים יותר והמחשב יצויד גם במצלמה אחורית, במענה לדרישות הקהל

תצלומי מארז של מחשב iPad 2 (אם כי ייתכן שבסופו של דבר, תבחר אפל לקרוא לדור השני בשם אחר) פורסמו באתרים 9to5 Mac ו-Alibaba, אך הוסרו במהירות. ההסרה בוצעה לאחר שהאתרים קיבלו פנייה מחברה מסתורית – אולי אפל (Apple) ואולי אחת הספקיות שלה – בדרישה להסיר את התמונות. על פי ההערכות, הדרישה נבעה מהדמיון הרב בין התמונות שפורסמו לבין המוצרים שיושקו בפועל בתוך מספר חודשים.

מי שראו את התצלומים מדווחים, כי מחשבי iPad 2 יהיו בעלי עיצוב רבוע עם פינות מעוגלות, בדומה למכשירי iPhone ו-iPod Touch. ממדי הרמקול האחורי יהיו גדולים יותר והמחשב יצויד גם במצלמה אחורית, במענה לדרישות הקהל.

"לא ידוע לנו אם המוצרים שתוארו בתמונות הם אכן מה שנטען, אך הסרנו את התצלומים בעקבות דרישה לגיטימית להסרתם", מסר ג'ון ספליש, דובר אתר Alibaba. הוא סירב לומר מי הייתה החברה שדרשה להסיר את התצלומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים