לנובו קוראת חזרה לסוללות פגומות של מחשבי ThinkPad

הסיבה לקריאת ההחזרה היא דיווחים שהתקבלו בחברה לגבי הודעות אזהרה המופיעות על צג המחשב, והתרוקנות מהירה מאוד של הסוללה במקרים אחרים ● הדגמים אליהם מתייחסת קריאת ההחזרה נמכרים גם בארץ

לנובו (Lenovo) שחררה בסוף השבוע הודעת החזרה לסוללות של מספר דגמי מחשבים השייכים לסדרת ה-ThinkPad שלה. מדובר בסוללות המשובצות במחשבים מסוג T60, T61, R60, R61, X60 ו-X61 – כולם דגמים הנמכרים גם בארץ, כשחלקם נחשבים למובילים שבין מחשבי החברה.

הסיבה לקריאת ההחזרה היא דיווחים שהתקבלו בחברה לגבי הודעות אזהרה המדברות על "נזק בלתי ניתן לתיקון", ובמקרים אחרים על כך "שלא ניתן להטעין את הסוללה". את הודעות האזהרה מקבלים ביישום ה-Power Manager, שהוא חלק מערכת הכלים שמצרפת לנובו לכל מחשב ThinkPad, בעת שמניחים את העכבר מעל צלמית הסוללה באזור ההודעות של חלונות (Windows). אפיון אחר של התקלה הוא שהסוללה מתרוקנת במהירות גבוהה מאוד, או שלפתע מתרחשת נפילה חדה בתכולה שלה.

לנובו שיחררה כלי אבחון המאפשר לבדוק האם הסוללה המותקנת במחשב זקוקה להחלפה. את הכלי ואת ההודעה המלאה, שכוללת רשימה של דגמי הסוללות שייתכן והן פגומות, ניתן למצוא בכתובת הזו.

מלנובו ישראל נמסר: "החברה מדגישה, כי לא מדובר בתכנית Recall, וכי אין מדובר בבעיה בטיחותית בסוללות.
עד כה לא התקבלו פניות מלקוחות לנובו בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים