סקר: משתמשי iOS מגלים יותר נכונות להחליף דפדפן

85% ממשתמשי iOS גולשים בדפדפן ספארי, המוגדר כברירת מחדל במערכת ההפעלה של אפל, בעוד ש-3% ממשתמשי iOS גולשים דווקא בדפדפן כרום של גוגל ● עוד עולה מהסקר, כי משתמשי אנדרואיד מגלים נכונות מועטה יותר להתנסות בדפדפנים חלופיים, ו-91.3% מתוכם משתמשים בדפדפן ברירת המחדל של מערכת ההפעלה

משתמשי iOS מגלים יותר נכונות לנסות דפדפנים חלופיים ממשתמשי אנדרואיד (Android), כך עולה מסקר שערכה Chitika, אשר עוסקת בפרסום באינטרנט.

עוד עולה מהסקר, כי 85% ממשתמשי iOS גולשים בדפדפן ספארי (Safari), המוגדר כברירת מחדל במערכת ההפעלה של אפל (Apple), בעוד ש-3% ממשתמשי iOS גולשים דווקא בדפדפן כרום (Chrome) של גוגל (Google), שאף כיכב במשך מספר שבועות בצמרת טבלת היישומים החופשיים בחנות App Store. שאר הדפדפנים ל-iOS, ובהם דולפין (Dolphin) ו-Atomic, חולקים יחד בנתח משותף של 11.9% משוק היישומים.

כמו כן, משתמשי אנדרואיד מגלים נכונות מועטה יותר להתנסות בדפדפנים חלופיים, ו-91.3% מתוכם משתמשים בדפדפן ברירת המחדל של מערכת ההפעלה. 5.8% ממשתמשי אנדרואיד גולשים באופרה (Opera), ו-2.3% בכרום (Chrome). לפיירפוקס (Firefox) נתח של 1% בודד משוק הדפדפנים לאנדרואיד.

"נראה כי משתמשי אפל מגלים נטייה רבה יותר להרפתקנות, לפחות על פי הבחירות שלהם בדפדפנים", נמסר מ-Chitika.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים