טוויטר נגד רעילות: מרחיבה את 'מצב בטיחות' – שיודע לחסום אוטומטית

הפיילוט של התכונה, שהוכרזה לראשונה בספטמבר, יתרחב - במקום 750 הבודקים הרשומים כעת, התכונה תגיע למחצית משטח צפון אמריקה (ארצות הברית וקנדה), לבריטניה, אוסטרליה, אירלנד וניו זילנד ● מה היא יודעת לעשות?

תזהה תוכן רעיל ותציע חסימה אוטומטית. טוויטר. עיבוד ממוחשב.

טוויטר – שנאבקת מזה שנים ברעילות ובתוכן שנאה בשירות שלה – מרחיבה סופסוף את תכונת 'מצב בטיחות' (Safety Mode) שפיתחה, בינתיים בגרסת בטא, ליותר משתמשים.

התכונה, שהוצגה בספטמבר האחרון, יודעת לחסום באופן אוטומטי חשבונות ששולחים ציוצים זדוניים או פוגעניים.

לפי דוברת טוויטר, טטיאנה בריט, גרסת הבטא הוגבלה עם השקתה לפיילוט על כ-750 משתמשים, וכעת, כנראה לנוכח הצלחת הניסוי, תורחב ותגיע לחצי מהמשתמשים בארה"ב, וכן לבריטניה, קנדה, אוסטרליה, אירלנד וניו זילנד, כך דיווח The Verge.

"מאז ההשקה הראשונית של גרסת הבטא של 'מצב בטיחות' בספטמבר, למדנו שחלק מהאנשים רוצים עזרה בזיהוי אינטראקציות לא רצויות", הבהירה בריט.

החברה הסבירה בפוסט שהעלתה לבלוג שלה ביום ג', כי הגישה המורחבת לפיצ'ר האבטחה תאפשר לה לאסוף יותר תובנות לגבי מידת היעילות של 'מצב בטיחות' וללמוד איזה סוג של שיפורים עדיין צריך לבצע בו.

מה עושה 'מצב בטיחות'?

התכונה מספקת את האפשרות להגביל מי שיכול להגיב לציוצים שלכם. על פי TechCrunch, מצב הבטיחות פועל באופן אוטומטי, על ידי חסימת חשבונות שלדעת טוויטר משתמשים בשפה מזיקה או שמצייצים ושולחים תשובות מעליבות והערות שנאה, משמע – הרשת המצייצת משתמשת באלגוריתמים שלה ובלמידת מכונה כדי לזהות משתמשים פרובלמטיים ולהגביל אותם מפעילות בחשבונכם, אבל רק אם תרצו בכך.

התכונה 'מצב בטיחות' תנחה אתכם מתי נדרש ומתי תוכלו להפעיל אותה, ציינה טוויטר. אם תרצו בכך – החשבון של הצייצן המטריד ייחסם למשך שבעה ימים רצופים מאפשרות להגיב אצלכם בדף.

למעשה, במקום להשאיר למשתמשיה את המטלה לחסום שימוש בשפה מעליבה, הטכנולוגיה החדשה של 'מצב בטיחות' "תזהה כעת באופן יזום תגובות שעלולות להזיק או לא רצויות, ותבקש ממשתמשי בטא לשקול להפעיל אותה", הסבירה טוויטר.

התכונה יודעת גם לחסום תוכן מסוים כשהיא מזהה מספר רב של הודעות שנאה או ציוצים "בעייתיים", כהגדרת החברה, אך יותר מכל היא פשוט יכולה להציע למשתמש להפעיל אותה במקרים ספציפיים שזוהו על ידה. טוויטר מקווה שהאפשרות החדשה "תפחית עוד יותר את העומס על אנשים שחווים אינטראקציות לא רצויות".

גם אם מצב הבטיחות שמציעה כעת טוויטר לעולם לא יהפוך את הפלטפורמה לאי שפוי של חן וחסד, הפריסה הבינלאומית שלו בהחלט נשמעת כמו חדשות מעודדות, לבטח למטורדים מבין הטוויטרים משום עיסוקם בנושאים נפיצים. נותר רק לראות אם הההרחבה של התכונה לפחות תפחית משמעותית את הבריונות ברשת המצייצת, אם לאו.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים