עדי קפלן פורש מבנק הפועלים; מונה למנכ"ל כללביט

קפלן, מנהל אגף הפיתוח של הבנק, עוזב לאחר שנתיים בבנק ומחליף את בני גורביץ', שפורש מתפקיד מנכ"ל זרוע ה-IT של חברת הביטוח

עדי קפלן, מנכ"ל כללביט מערכות. צילום: יח"צ

עדי קפלן, מנהל אגף הפיתוח של בנק הפועלים, מונה לתפקיד מנכ"ל כללביט, זרוע ה-IT של חברת הביטוח כלל, במקום בני גורביץ', שהודיע על סיום תפקידו בתום שתי שנות כהונה.

קפלן עבד בבנק הפועלים 16 שנים ומונה לתפקידו הנוכחי לפני קצת יותר משנתיים. בתפקיד זה הוא החליף את אתי בן זאב, שמונתה למנמ"רית הבנק. קפלן הוא בן 45, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים.

במכתב ששלחה הנהלת כללביט לעובדי החברה נכתב כי "קפלן מילא תפקידי ניהול בכירים בקריירה שלו והוא מביא עמו נסיון רב, גם בניהול יחידות של מאות עובדים". על גורביץ' נכתב כי הוא "הוביל את כללביט לעמידה ביעדים ובדרישות הטכנולוגיות של כלל, ותרם רבות לרווחיות החברה ולפעילותה". בתקופת כהונתו סיפקה כללביט פתרונות טכנולוגיים-עסקיים לעמידה בדרישות הרגולטוריות, וכן תרמה לשיפור חוויית השירות ללקוח. במכתב צוין כי גורביץ' "פונה לדרך חדשה".

מינויו של קפלן התקבל בהפתעה רבה על ידי עובדי ומנהלי כללביט, שלא הכירו אותו לפני כן. פרישתו מבנק הפועלים מצטרפת לגל של פרישות ושינויים בצמרת אגפי התקשוב והדיגיטל של הבנק – בתוך פחות מחודש. אתמול (ד') דווח באנשים ומחשבים על מינוי שחר מרקוביץ', ה-CDO של הבנק, לתפקיד מנמ"ר אל על, לאחר פחות משנתיים בתפקיד, ובאמצע ינואר הודיע אבי כוכבא, ראש חטיבת החדשנות וחבר הנהלת הבנק, על סיום תפקידו. יחד עם הודעה זו נמסר על פרישתם של בכירים נוספים: יעקב אורבך, מנהל החטיבה העסקית, והיועץ המשפטי, עו"ד אילן מזור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים