סאפ רכשה את Callidus תמורת 2.4 מיליארד דולר

הנרכשת מספקת פתרונות תוכנה כשירות, SaaS, לעולמות משאבי האנוש, השיווק והמכירות

סאפ ו-Callidus

סאפ (SAP) רכשה את Callidus תמורת 2.4 מיליארד דולר. העסקה צפויה להסתיים ברבעון השני השנה, בכפוף לאישורי בעלי המניות של הנרכשת ולרגולטורים בארצות הברית ובאירופה.

Callidus נוסדה ב-1996, הונפקה ב-2003 ויושבת בדבלין, קליפורניה. הנרכשת מונה 1,100 עובדים ולה יותר מ-5,800 לקוחות ארגוניים. היא מספקת פתרונות תוכנה כשירות, SaaS, לעולמות משאבי האנוש, השיווק והמכירות. בין הפתרונות – איפשור מכירות, ניתוח מכירות, ייעול המכירות של ארגונים, ניהול ביצועי המכירות ומדידת המכירות בפילוחים שונים, והידוק הקשר עם הלקוחות.

בעשור האחרון היא ערכה 17 רכישות של חברות בתחומה. בשנים האחרונות היא הייתה שותפה עסקית של סאפ. על פי סאפ, "הרכישה תחזק באופן משמעותי את המיצוב שלנו בעולם ניהול קשרי הלקוחות, CRM. עם הרכישה נספק לשוק את הפתרון המוביל לשיפור המכירות בארגונים".

לסלי סטרץ', נשיא ומנכ"ל הנרכשת, אמר כי "הרכישה תביא לכך שהלקוחות יוכלו לדעת ולקבל במדויק את מה שהם נדרשים לו – בהיבטי ביצועי מכירות, כמו גם בעמידה ביעדי מכירות. השילוב בין שתי החברות יביא יותר ערך לקשר שיש בין 'ליד' של מכירה – לבין מכירה בפועל, 'Lead-to-Cash'. זה מה שארגונים נדרשים לו כמערכות תומכות מכירה, במאה ה-21".

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: יח"צ

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: יח"צ

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל סאפ, אמר כי הרכישה תסייע לסאפ להפוך למובילת שוק בעולם התוכנות התומכות במכירה ובשיווק של ארגונים, לרבות סיוע לשליטה על הפעילות של ארגונים רב-לאומיים.

מק'דרמוט ציין כי SuccessFactors, הפועלת בעולם ניהול ההון האנושי, אותה רכשה החברה ב-3.4 מיליארד דולרים ב-2011, תעבור השנה במלואה לפעול בענן.

לדבריו, "השנה, כל החברה תהיה על פלטפורמה אחת". על פי מק'דרמוט, "אנו מחברים את המשרד האחורי לזה הקדמי, על ידי התפתחות משמעותית נוספת, בעולם המוכוון-לקוח. הלקוחות הארגוניים שלנו מתמקדים בחידוש המכירות, המצאה של שירותים נוספים ורענון השיווק. התוכנה של הנרכשת, CallidusCloud, תסייע לנו בכך. בעזרת בסיס הלקוחות שלנו נרחיב את בסיס הלקוחות של Callidus".

הוא העריך כי הרכישה של Callidus תסיעה לסאפ להגיע ליעד שלה לשנת 2020: 75%-70% מהכנסותיה יגיעו מהענן. בשנה החולפת הנתון עמד על 63% מההכנסות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים