גילי שלזינגר-מורן, One1: "הדיגיטל אינו מהפכה – אלא צונאמי"

"הדרך לצלוח את המסע הדיגיטלי של הארגון בשלום, היא באמצעות הטמעת פלטפורמה שתספק חוויית לקוח רב-ערוצית", כך לדברי שלזינגר-מורן, סמנכ''לית השיווק בחברה

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ''לית השיווק של One1. צילום: ניב קנטור

"המסע הדיגיטלי שארגונים נדרשים לעבור אינו בגדר מהפכה, כי אם צונאמי. הדרך לצלוח אותו בשלום היא באמצעות הטמעת פלטפורמה שתספק חוויית לקוח רב-ערוצית", כך אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1.

שלזינגר דיברה בכנס שנושאו חוויית לקוח. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אתמול (א') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום. את הכנס הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

מדי 60 שניות, אמרה שלזינגר, "נוצרות 44 מיליון הודעות ווטסאפ (WhatsApp), ו-422 אלף ציוצים בטוויטר (Twitter). ארגונים נדרשים להבין את המשמעויות הנובעות מכך על הארגון – ועל הלקוח. הלקוח הוא המלך, הוא בעל טלפון חכם. אבל הלקוח גם מוצף במידע. המכשיר הראשון שאנשים לוקחים ליד כשהם זקוקים לגישה למידע – הוא טלפון חכם, או טאבלט".

להיות בעידן הדיגיטלי

"החיים מתאפיינים ברב-ערוציות, תוך שימוש וצריכת תקשורת המונים, כמו גם קשרים ותקשורת בין-אישית, בערוצי מדיה ותקשורת שונים. המידע מגיע מכל מקום. ארגונים נדרשים להיות במצב בו הם מתאימים עצמם למציאות החדשה, ולכן עליהם להיות בעידן הדיגיטלי".

שלזינגר אמרה כי היא אוחזת בתפקיד נוסף, של מנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1start, שנועדה להביא חדשנות לחברות. היחידה העסקית, הסבירה, "הוקמה ב-2016, במטרה לאתר חברות סטארט-אפ המפתחות פתרונות לשוק הארגוני, להציע להם מעטפת שיווקית, מכירתית וניהולית – ולחבר אותם עם ארגונים שונים בשוק".

קהל היעד, ציינה שלזינגר, "הוא חברות שפיתחו מוצר או שירות המתאים לתכנית, אשר קהילת השותפים ב-One1 תעניק להן ערך מוסף, והן מחפשות שותף הפצה בישראל". כיום, אמרה שלזינגר, היחידה בראשותה מטפלת בכ-25 חברות סטארט-אפ.

שלזינגר-מורן ציינה את שלושת התחומים שבהם מתמחה One1start, שהיא קהילה של שותפים, לרבות סטארט-אפים המציעים את פתרונותיהם לשוק: פתרונות בתחום חוויית הלקוח הרב-ערוצית, פתרונות דיגיטליים לעולם התפעול ופתרונות לעולם השיווק הדיגיטלי.

להתייעל ולחסוך הגעת טכנאים

כך, ציינה שלזינגר כמה מהחברות: CallVU, שפיתחה טכנולוגיה עבור מרכזי שירות טלפוניים, "הלוקחת את העולם הדיגיטלי ומפגישה אותו עם העולם הישן של הקול סנטר"; TechSee – המשפרת את חוויית השירות באמצעות חוויה ויזואלית, בשל שימוש במצלמת הטלפון החכם בעת איתור תקלה מול נציג השירות. כך השירות מתייעל וחוסך הגעת טכנאים".

חברה נוספת, ציינה, היא Cellosign, "המייצרת מערך שירות חכם בעידן חכם, עם כלי להחתמת טפסים במובייל, בשיחת צ'ט מול מוקד שירות או מכירות".

עוד הזכירה שלזינגר את Marketo, "הלוקחת את הלקוח ועושה לו מסע.ככזו, היא מספקת מעין 'ERP' לעולמות השיווק והדיגיטל. היא מסייעת לארגון לצמצם את כמות הפניות ללקוח, ושהפניות תהיינה ממוקדות, מותאמות אישית ובעלות ערך".

עוד סיפרה שלזינגר על חברת הסטארט-אפ Pulseem, "מערכת לניהול קמפיינים, לשליחת ניוזלטר, לניהול יעיל יותר של התקשורת מול הלקוח". שלזינגר ציינה את שיתוף הפעולה של החברה עם Live person לתקשורת כתובה בעולם הרב-ערוציות, בשילוב צ'ט בוט.

"המהפכה הדיגיטלית החלה, היא כאן – ועכשיו", סיכמה שלזינגר, "One1 יכולה לשמש כמאיץ לארגונים שרוצים לעבור את המהפכה הדיגיטלית וליצור חדשנות ארגונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים