האם Galaxy S8 החדש ימחזר את הטכנולוגיה של ה-Note 7 המתפוצץ?

אחדים מפרטי מכשיר הדגל הבא של סמסונג שאמורים להיחשף בתערוכת MWC 2017 בסוף פברואר דלפו, והם מעידים על כך שיהיו בו תכונות חדישות שכבר הופיעו אצל אחיו הבכור והבעייתי

יורש העצר בדרך. Galaxy Note 7. מתוך חשבון הטוויטר של אוון בלאס

סמסונג (Samsung) ממשיכה לכבות שריפות, ולטפל בנזק שגרם מכשיר ה-Galaxy Note 7 שלה לדרך שבה תופש הציבור את שירותיה, אך יש מי שכבר מצפה בקוצר רוח לשחרורו של המכשיר הבא של החברה, שיקרא Galaxy S8.

ההשקה, המתוכננת לעוד כארבעה חודשים, אמורה להיות הרגע שממנו והלאה תוכל החברה הדרום-קוריאנית להתחיל לשקם את המוניטין הציבורי הפגוע שלה. או כך לפחות מקווים בסמסונג.

שובה של סריקת רשתית העין

דליפה חדשה אודות פרטי הסמארטפון המצופה מצביעה על כך שה-S8 נשען בחלקו על אותה התקדמות טכנולוגית שהייתה בוודאי מקור לגאווה בעת קידומו של ה-Galaxy Note 7 ההרסני.

על אף שהענקית מדרום קוריאה חיפשה אחר דרך להפחית ספוילרים והדלפות, ואפילו ביקשה מספקים ועובדים שלא לדבר על ה-S8, כך על פי דיווח ב-Android Authority, אחד הספקים של סמסונג כן שוחח עם ה-Korea Herald על תכונת מפתח שלטענתו נכללת ב-S8, שאומצה מהפלטפורמה של אחיו הבוגר והפרובלמטי של המכשיר – האמצעי לסריקת רשתית העין (Iris recognition), שהוסיף שכבה של אבטחה ל-Note 7.

אמצעי זה נועד להוות חוזקת מכירה מיוחדת, מאחר שסמסונג דחפה את הפאבלט שלה, בטרם התגלה כנוטה לעלות בלהבות, לכיוונו של השוק הארגוני. העיתונאי המומחה לתחום טכנולוגיית הניידים, יואן ספנס מפורבס (Forbes), כתב כי "אין לי ספק שהסיוע הביטחוני הוויזואלי תוכנן להגיע ל-S8, זו טכנולוגיה חדשה יחסית במרחב החכם, קל להבין אותה ולהרגיש עתידני איתה, וזו נקודת הזכות הייחודית של מגוון מכשירי ה-Galaxy במכירות, בהשוואה ליריבה הראשית אפל (Apple), ול-iPhone שלה".

סמארטפון מהפכני יותר משתוכנן

למרות שהאמצעי לסריקת רשתית העין קודם עם ה-Note 7, את המכשיר האחרון של החברה יזכרו בגלל משהו אחר לגמרי. לכן יצטרך ה-Galaxy S8 לעשות את העבודה השחורה ולהציג מחדש חלק ניכר מההתקדמות הטכנולוגית שכבר נכללה ב-Note 7 כאילו הייתה זו הפעם הראשונה שבה החידוש מגיע לעולם.

המכשיר החדש עומד ככל הנראה להימכר כסמארטפון מהפכני בתחומים רבים יותר משתוכנן, אם בכוונת החברה להשתמש בו בכדי לבנות מחדש את ההצלחה והמוניטין שלה.

בהתחשב בלחצים שצוות Galaxy S8 עומד בהם לספק לא רק טלפון מוצלח, אלא פלא שיציל את החברה מהבור שכרה לה המכשיר הקודם, אין זה מפתיע כי די. ג'יי קו, נשיא חטיבת המובייל של חברת הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים, ושאר צוות ההנהלה של סמסונג, רוצים שכל מי שבא במגע עם ה-S8 ישמור על חשאיות מוגברת סביב המכשיר.

אבל העובדה הזו לא משנה את היקף ההדלפות והשמועות שהאינטרנט מכסה כעת, ושמביאות אותנו למצב שבו כבר מספר חודשים בטרם ההשקה אנו נחשפים לעוד ועוד שמועות על הטכנולוגיה של השפן שסמסונג תשלוף מהכובע שלה בפברואר 2017.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק עגם

    אחרי הפדיחה הגדולה ביותר בהסטוריה של סמסונג שהם עשו, מעניין מה הם כבר יוכלו לשפר בטלפון החדש?

אירועים קרובים