מלם מערכות תטמיע CRM בענן של מיקרוסופט במכון ויצמן למדע

הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים ולעלות לאוויר בפברואר 2017 ● היקפו עומד על יותר ממיליון שקלים

עופר בן דוד, מנהל חטיבת הפרויקטים במלם מערכות

מלם מערכות מקבוצת מלם תים תקים מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft) במכון ויצמן למדע; כך נודע לאנשים ומחשבים.

הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים ולעלות לאוויר בפברואר 2017. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר מיליון שקלים.

המערכת לניהול קשרי הלקוחות שמוטמעת היא Dynamics CRM Online. הפרויקט הוא אחד מהראשונים בארץ שייושם על גבי תשתיות ה-CRM בענן של הענקית מרדמונד. הפרויקט מבוצע על ידי אנשי מלם מערכות, יחד עם הצוות המקצועי של המכון וחברת הייעוץ נקסטפ, בהנהלת הדס בשן.

מערכת ה-CRM החדשה תחליף כמה מערכות ישנות שפועלות כיום במכון ויצמן. המערכת נועדה לטיפול בהיבטי ניהול התרומות של המוסד, והיא תאפשר יכולת ניהול ובקרה כספית הדוקה של מערך התרומות במכון ויצמן. המערכת תביא לשיפור של הקשרים של מכון ויצמן עם תורמים ואגודות ידידים בארץ ובעולם. ה-CRM בענן מפשטת את ההטמעה של המערכת, מקנה למכון ויצמן יכולות גמישות המותאמות לצרכי המשתמשים ומתממשקת למערכות IT אחרות במכון.

קלי אבידן, מנהלת המחלקה לפיתוח משאבים במכון ויצמן, אמרה כי "מערכת ה-CRM של מיקרוסופט שתוטמע, תהווה מנוף לשיפור תהליך ניהול התרומות והקשר עם התורמים של המכון בארץ ובעולם. נבצע פרויקט מוצלח, באיכות הראויה ובלוחות הזמנים והתקציב שתוכננו".

עופר בן דוד, מנהל חטיבת הפרויקטים במלם מערכות, אמר כי "מערכת ה-CRM שנקים עבור מכון ויצמן תאפשר לשפר את הניהול, התפעול, השירות והבקרה של מערך התרומות של המכון. מכון ויצמן הוא אחד ממוסדות המחקר המובילים בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים