"המולטימדיה הולכת לכיוון מקרנים אינטראקטיביים"

כך אמר טנזיל ליאקט, מנהל פיתוח עסקי בריקו לאזור EMEA, "תחום המקרנים הוא תחום חדש עבורנו - אנו מתמקדים במקרנים בטכנולוגיית לייזר, בהם זמן הנורה עומד על כ-20 אלף שעות - המשמעות היא שלא נדרש להחליף את הנורה כלל, כי היא תחזיק מעמד במשך כל חיי המקרן"

טנזיל ליאקט, מנהל פיתוח עסקי, ריקו לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור

"עולם המולטימדיה משנה את פניו ונע לעבר שימוש במקרנים אינטראקטיביים". כך אמר טנזיל ליאקט, מנהל פיתוח עסקי, ריקו (Ricoh) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה.

מקרני ריקו מיוצגים בארץ על ידי יניר מערכות. ליאקט דיבר בכנס המקצועי השני, MULTIMEDIA. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א'), במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה. את הכנס הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי אנשים ומחשבים ודותן שובל, מייסד AVmaster.

במקרנים אינטראקטיביים שכאלה, הסביר ליאקט, "ניתן לסמן על גבי המצגת ולשתף, בצורה אלחוטית, את המידע עם הצופים".

ריקו, אמר ליאקט, "היא חברה יפנית-בינלאומית, ולה משרדים ומרכזי מחקר ופיתוח בכל היבשות. היא גאה להשקיע 7% ממחזור המכירות השנתי שלה במו"פ". החברה, הוסיף, "מוכרת בעולם בשל הובלתה ופעילותה בעולמות המצלמות ומכונות הצילום. בתחום של ניהול שירותי הדפסה אנו מובילים גם על פי חברות המחקר גרטנר (Gartner), פורסטר (Forrester) ו-IDC – וגם בנתח השוק".

אבל, הוסיף ליאקט, "יש לנו גם קווי מוצרים נוספים. כך, תחום המקרנים הוא תחום חדש עבורנו. נכנסנו אליו לפני כשנתיים, ובעתיד נוביל גם בתחום זה. אנו מתמקדים במקרנים בטכנולוגיית לייזר. במקרנים אלה, זמן הנורה עומד על כ-20 אלף שעות". המשמעות של זמן ארוך זה, ציין ליאקט, "היא שלא נדרש להחליף את הנורה כלל, כי היא תחזיק מעמד במשך כל חיי המקרן".

הוא סיים בציינו כי בכנס, ריקו הציגה דגם מיוחד של מקרן נייד, אינטראקטיבי, לטווח קצר. "מדובר במקרן המיועד לנסיעה, שניתן לעבודה בלא התקנה, עם יכולות אינטראקטיביות מתקדמות. ביניר מערכות צופים גידול במכירות של המקרן בישראל ב-2016, במגזרי החינוך וההיי-טק".

דותן שובל, מייסד AVmaster. צילום: קובי קנטור

דותן שובל, מייסד AVmaster. צילום: קובי קנטור

"כוחות טקטוניים מזיזים את ה-AV לעבר ה-IT"

שובל, שכאמור, הנחה את הכנס, אמר כי "עולם הקול-חוזי, AV, הוא עולם תוכן שלם שאין לו את הזירה המתאימה לפעילות. אנו נפגשים עם לא מעט ספקיות בתחום. אני רואה חברות המושיבות אנשים, ומקצות משאבים, מלמדות ולומדות את הטכנולוגיה. ארגונים נדרשים – ורוצים – פתרונות טובים יותר לתחום AV, אשר ישתלבו בתחנות העבודה של העובד בארגון".

"בעבר, ה-IT וה-AV פעלו באופן נפרד כמעט לחלוטין", אמר שובל. "בשנה-שנתיים האחרונות אנו רואים כי כוחות טקטוניים מזיזים את ה-AV לעבר ה-IT".

"ישנם יתרונות רבים מדוע כדאי לארגונים לשלב אצלם מערכות AV", סיכם שובל. "יש לקוחות שלא מבינים דבר, או לא מבינים מספיק בעולמות הקול והחוזי הארגוני. כאשר לקוח ארגוני רוצה לבחון ולשקול הטמעת מערכת ERP, הוא יכול לעשות זאת בקלות, ואילו בעולם ה-AV לא כך הדבר. לכן אנו פועלים על מנת לשנות מצב זה: נדרש להיחשף לטכנולוגיות חדשות, לדעת כיצד הלקוח הסופי יוכל לשכור ציוד ולא לקנות, יש ללמוד על ספקים. אנו רואים תשוקה בארגונים לתחום ה-AV, זה לא באזז – זה באמת קורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים