מולי אדן, נשיא אינטל ישראל, מסיים את תפקידו

אדן פורש אחרי 33 שנים במגוון תפקידים בחברה ואומר כי "אני עוזב בתחושת סיפוק" ● עדיין לא ידוע מי יחליף אותו

מולי אדן, לשעבר נשיא אינטל ישראל ומנכ"ל קבוצת המחשוב התפיסתי של החברה. צילום: ניב קנטור

אחרי 33 שנים באינטל (Intel) החליט מולי אדן, נשיא אינטל ישראל, לעזוב את תפקידו "כדי לחפש אתגרים חדשים", לדבריו.

"הייתה לי הזכות להוביל קבוצות רבות באינטל, בשורה ארוכה של תפקידים", אמר אדן, שמשמש גם כמנהל קבוצת המחשוב התפיסתי (Perceptual Computing) בחברה. "אולם, מעבר לזה, הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים יצירתיים, אנשים שלאורך הזמן הפכו לחברים טובים".

מאינטל נמסר כי "תרומתו של אדן לחברה הייתה אדירה". בהודעת החברה נמסר כי "ב-33 השנים בהן היה אדן באינטל נרשמו לזכותו הישגים טכנולוגיים רבים ומשמעותיים ואנחנו מאחלים לו הצלחה רבה".

אדן מילא תפקידי ניהול בכירים במרכזי הפיתוח ובקבוצות המחשוב הנייד, מחשבי ה-PC והמחשוב התפיסתי של אינטל העולמית. את הקבוצה האחרונה מוביל אדן מאז הקמתה ב-2011.

הוא הצטרף לאינטל ב-1982 ושימש במספר רב של תפקידים טכנולוגיים וניהוליים, בתכנון מיקרו-מעבדים עבור כמה מהמעבדים של אינטל, בהם מעבד Intel Pentium MMX. מ-1999 עד 2003 שימש אדן כדירקטור וכמנכ"ל מרכז הפיתוח של אינטל בישראל. בתפקידו זה היה אחראי לפיתוח המיקרו-מעבד ומערכי השבבים הניידים, בהם טכנולוגיית העיבוד הנייד Intel Centrino ומעבד ה-Intel Pentium M.

ב-2004 הוא התמנה לסגן נשיא ומנהל שיווק בקבוצת הפלטפורמות הניידות, והיה אחראי להובלת הצמיחה במגזר מחשבי ה-Notebook. שנה לאחר מכן קודם למשרת סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הפלטפורמות הניידות והיה אחראי להרחבת קטגוריות המחשבים הללו, ולאחר מכן מחשבי ה-Netbook. ב-2009 קודם למשרת סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת ה-PC, שם ניהל את תכנון הפלטפורמה, הארכיטקטורה והשיווק של פתרונות ה-PC של אינטל למחשוב השולחני והנייד. ב-2011 מונה לתפקיד נשיא אינטל ישראל.

עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בתפקידו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים