יס הטמיעה מערכת לניהול ביצועי המכירות והשירות של אינסנטיבס סולושיינס; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת, שמשרתת כ-1,500 משתמשים בחברת הטלוויזיה בלוויין - לרבות כל נציגי הלקוחות, כוללת את מכלול המדדים הקיימים לשיפור השירות והגברת המכירות ● בין היתר, מתממשקת מערכת ה-SPM עם מחסן הנתונים המרכזי של יס ● רוני ברנוב סמנכ"ל טכנולוגיות המידע ב-יס: "מעבר לשיפור ברמת השירות ועידוד המצוינות בקרב עובדי החברה, הושגה התייעלות וקיצור זמנים משמעותי בתהליכי העבודה הפנימיים על ידי אוטומציה של תהליך התגמול וחישוב התמריצים"

אגף טכנולוגיות המידע ב-יס (yes) הטמיע את מערכת SPM של אינסנטיבס סולשיינס (Incentives Solutions), לניהול ביצועי מערכי המכירות, השירות וניהול התמריצים. המערכת יושמה על ידי מחלקת הבינה העסקית באגף טכנולוגיות המידע של יס, בשיתוף פעולה עם אנשי אינסנטיבס סולושנס. היקפו הכספי של הפרויקט, שהסתיים בימים אלה, נאמד בחצי מיליון שקלים.

המערכת, שמשרתת כ-1,500 משתמשים בחברת הטלוויזיה בלוויין – לרבות כל נציגי הלקוחות, כוללת את מכלול המדדים הקיימים לשיפור השירות והגברת המכירות. היא יושמה על מנת לייעל את ניהול תוכניות המדידה והתגמול ולהפחית את עלויות הניהול והתפעול של מערך ניהול ביצועי המכירות והשירות. בין היתר, מתממשקת מערכת ה-SPM עם מחסן הנתונים המרכזי של  יס.

במסגרת הפרויקט הוטמעו שני מודולים חדשים במערכת: מודול המנהלן – המאפשר התאמה מהירה יותר לצרכים משתנים, בקרות ניהוליות, תהליכיות וכספיות סגורות, ואת מודול ה-I-Focus – המספק לעובדים והמנהלים צפייה בנתוניהם האישיים באמצעות תצוגת דשבורד, כלי סימולציה ו-Self Service.

רוני ברנוב, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע ב-יס: "מעבר לשיפור ברמת השירות ועידוד המצוינות בקרב עובדי החברה, הושגה התייעלות וקיצור זמנים משמעותי בתהליכי העבודה הפנימיים על ידי אוטומציה של תהליך התגמול וחישוב התמריצים".

לדברי אבנר קצמן, מנהל מחלקת הבינה העסקית באגף טכנולוגיות המידע של יס, "המערכת מאפשרת לנו לשפר את השירות הניתן ללקוחות על ידי נציגי השירות באמצעות עידוד והנעה לפעולה, ומאפשרת לעובדים לקבל מידע  זמין אודות ביצועיהם, לשם ייעול עבודתם".

טל פרנק, מנכ"ל משותף באינסנטיבס סולושיינס, אמר כי "תם עידן הניהול האקסלי עבור תחום ניהול היעדים, הביצועים והתמריצים בארגון. יישום INCENTIVES-Pro כ-'מערכת מומחה' ייעודית Best Of Breed עבור תחום אסטרטגי, דינאמי ומורכב זה, מייצר ללקוחותינו ROI משמעותי ומהיר וכן ערכים ניהוליים מוספים רבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים