רשמית: גוגל ממתגת מחדש את בארד כג'מיני – ומשיקה אפליקציה

אפליקציית האנדרואיד של כלי ה-GenAI של גוגל זמינה החל מהיום (ה'), כולל בישראל ● החברה הכריזה גם על הטמעת בארד בכמה פתרונות שלה שרלוונטיים לארגונים

ג'מיני.

גוגל הכריזה היום (ה') כי היא נפרדת מהמותג בארד למשפחת כלי ה-GenAI שלה, ומעתה כולם ייקראו ג'מיני. כמו כן, החברה השיקה אפליקציה ייעודית ושירות מתקדם בתשלום.

הדיווחים על שינוי השם וההיפרדות של גוגל מבארד פורסמו כבר לפני ימים אחדים, והיום היא הכריזה על כך רשמית. בנוסף, משתמשי אנדרואיד יכולים להוריד החל מהיום את אפליקציית ג'מיני, שזמינה בכל העולם ובאנגלית. אפליקציית ה-iOS זמינה כרגע רק בארצות הברית, ובשבוע הבא תתרחב הזמינות שלה למדינות נוספות, כולל ישראל. גם משתמשי מכשירי אפל יוכלו להשתמש באפליקציה באנגלית בלבד, לפחות בינתיים. עם זאת, במקרה שלהם לא מדובר ביישומון ייעודי, אלא בחלק מאפליקציית גוגל.

הגרסה בתשלום, Gemini Advanced, מוגדרת על ידי גוגל כ-"חוויה חדשה, עם גישה ל-Gemini Ultra 1.0 – מודל הבינה המלאכותית המתקדם והחזק ביותר שלנו". היא זמינה למשתמשים בתשלום חודשי של 19.99 דולר, או 74.90 שקלים, כאשר החודשיים הראשונים – בחינם. המנוי כולל הטבות נוספות, כמו נפח אחסון של 2 טרה-בייט. Gemini Advanced מאפשרת השלמת משימות מורכבות כמו תכנות, הסקת מסקנות לוגיות, ביצוע הוראות ברמת דיוק גבוהה ועזרה בעבודה יצירתית.

עוד הכרזה היא על כך ש-Duet AI נקרא עכשיו Gemini ל-Google Workspace, ובקרוב, מנויי Google One AI Premium יוכלו להשתמש בג'מיני בג׳ימייל, Docs, Sheets, Slides ו-Meet. זה רלוונטי במיוחד ללקוחות גוגל קלאוד, ולדברי סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל, "יעזור לחברות לשפר את הפרודוקטיביות, יאפשר למפתחים לכתוב קוד יותר מהר ויסייע לארגונים להתגונן מפני מתקפות סייבר".

פיצ'אי ציין כי "כל ההתפתחויות החדשות האלה משקפות את הגישה שלנו לחדשנות וחידושים: אומץ ותעוזה בשילוב עם קידום ופריסה של הטכנולוגיה בצורה אחראית. כבר עכשיו אנחנו מאמנים את הדור הבא של המודלים של ג'מיני, אז יש עוד למה לחכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים