גוגל נפרדת מבארד ועוברת לג'מיני

במקום בארד - גוגל מאמצת את השם ג'מיני עבור כל כלי הבינה המלאכותית שהיא מטמיעה בפלטפורמות השונות שלה, החל בגי'מייל ושאר היישומים המשרדיים המקוונים שלה

ג'מיני.

גוגל החליטה לאמץ את השם ג'מיני עבור כל כלי הבינה המלאכותית שלה במקום בארד, שבו השתמשה עד עתה. כזכור, עד עתה השתמשה גוגל בכינוי ג'מיני עבור מה שהיא כינתה מודל הבינה המלאכותי המתקדם ביותר שלה, ועכשיו היא מאמצת אותו עבור כל הכלים שהיא מטמיעה בפלטפורמות השונות של, החל בגי'מייל ושאר היישומים המשרדיים המקוונים שלה.

אבל מעבר לכך מתכוונת גוגל, כמו יריבתה הגדולה OpenAI, להציע כלי בינה מלאכותית תחת השם Gemini Advanced, שיאפשרו, בין השאר, לבצע שיחה קולית עם הצ'אבוט. כל הכלים שיוצעו ישולבו במסגרת של אפליקציית אנדרואיד שתגיע לחנות האפליקציות של החברה, וכנראה כבר די בקרוב – מספר נסיינים קנדיים כבר דיווחו שהשינוי כבר זמין אצלם.

"ג'מיני משולב עם אפליקציות גוגל כמו ג'ימייל, מפות ויו-טיוב, מה שמקל על ביצוע דברים בטלפון שלכם. אתם יכולים לתקשר איתו באמצעות טקסט, קול או תמונות", נכתב בבלוג על השינויים שהחברה מתכננת ונחשף ב-X. "כדי לשוחח בצ'אט עם ג'ימיני באנדרואיד, הורידו את אפליקציית ג'מיני בחנות Google Play. ב-iOS, נסו את ג'מיני באפליקציה הראשית של גוגל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים