עובדי CodeOasis, פיצות ונינג'ות

עובדי מחלקת הקוד הפתוח של CodeOasis במפגש הפיצה נינג'ה האחרון

כמו שעון שוויצרי, אחת לשלושה שבועות נוהגת CodeOasis לקיים מפגש פיצה נינג'ה.

במה מדובר? ובכן, בכל מפגש מתכנסים חברי אחת המחלקות בחברה – דוט. נט, קוד פתוח או מובייל – ואחד או שניים מהעובדים מעבירים מצגת בנושא שיש בו עניין ותועלת לנוכחים. מפגש הצהרים מתחיל בארוחת פיצות, המבורגרים או מאכל אחר. הארוחה לרוב משביעה את רעבונם של העובדים אך לא את סקרנותם הטכנולוגית. לשם כך, נועדה הפרזנטציה שמגיעה מיד לאחר הארוחה.

במפגש האחרון של פיצה נינג'ה התכנסו עובדי מחלקת הקוד הפתוח של החברה על מנת לשמוע הרצאה בנושא דוקומנטציה נכונה של קוד ו-API.

אושרית אופק, מנהלת משאבי אנוש ב-CodeOasis, הסבירה ש-"מפגשי פיצה נינג'ה יצאו לדרך כדי לשפר את הרמה הטכנולוגית של המפתחים, לשכלל את היכולות שלהם, לחשוף אותם לפתרונות חדשים וכיווני פיתוח נוספים, ולהשאיר אותם בחזית הטכנולוגיה. יש כאן הזדמנות לשני הצדדים: המציג לוקח על עצמו תחום שהוא מתעניין בו או התנסה בו במסגרת פרויקט מסוים בעבודה, לומד אותו לעומק ומתמודד עם הצגתו לקבוצה, ואילו חברי הקבוצה יוצאים נשכרים מחשיפה לתחום או נושא חדש".

"למפגשים יש, כמובן, מרכיב חברתי, בדגש על גיבוש מחלקתי, והם גם מספקים הפוגה מסדר היום הלחוץ", הוסיפה.

למה קוראים למפגשים פיצה נינג'ה? המילה פיצה נבחרה בגלל ארוחת הצהרים שכוללים המפגשים והמילה נינג'ה, על פי אופק, "משום שהעובדים שלנו הם נינג'ות. כל אחד אלוף בתחום ההתמחות שלו ותמיד שואף ללמוד תחום חדש".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

עובדי מחלקת הקוד הפתוח של CodeOasis במפגש הפיצה נינג'ה האחרון

עובדי מחלקת הקוד הפתוח של CodeOasis במפגש הפיצה נינג'ה האחרון

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים