תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"קומוולט והיטאצ'י יגדילו את פלח השוק בישראל בתחום פתרונות גיבוי משותפים"

26/11/2017 14:29
אלה מרגלית, מנהלת לקוחות בהיטאצ'י ונטרה, ושירה פרונר, מנהלת שותפים בקומוולט ישראל. קרדיט יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שוחחנו עם אלה מרגלית, מנהלת לקוחות בהיטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara).

ספרי לנו על היטאצ'י ונטרה ועל שיתוף הפעולה של החברה עם קומוולט.
"היטאצ'י ונטרה, חברה בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י (Hitachi), מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו".

"אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חוויית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות של החברות על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות".

"היטאצ'י וקומוולט הן שותפות ותיקות בישראל, כאשר שיתוף הפעולה החל עוד לפני פתיחת הסניף הישראלי של קומוולט. אנחנו בהיטאצ'י מאוד מאמינים בפתרון הגיבוי של קומוולט בזכות יתרונותיו הרבים. קומוולט מפתחת ומשדרגת את הפתרון שלה באופן עצמאי ומודרני ומספקת פלטפורמה אחת אשר נותנת מענה לכל הצרכים המודרניים של הארגון – גיבוי בענן, גיבוי של סביבות חדשניות, גיבוי לפטופים, הפקת דו"חות מתקדמים ועוד".

"בנוסף, התוכנה של קומוולט אגנוסטית לחומרה. כך, לארגונים יש את הגמישות הדרושה להם לבחור את פתרונות החומרה המתאימים להם והם לא מחויבים להשתמש ברכיבים יעודיים לתוכנת הגיבוי שנועלים את הלקוח".

מה מרוויחים הלקוחות כאשר הם בוחרים במעטפת של קומוולט והיטאצ'י?
"הרצון שלנו הוא להטמיע אצל לקוחותינו פתרונות שיספקו להם את המענה הטוב ביותר לדרישותיהם העסקיות. במסגרת שיתוף הפעולה עם קומוולט, אנחנו מספקים פתרון שלם ומקיף הכולל את התוכנה של קומוולט כ-OEM, מערכות האחסון המובילות שלנו המותאמות לצרכי הפתרון ללקוח וכן שירותים מקצועיים".

"בזכות שילוב המערכות אנחנו מבטיחים לארגונים ביצועים, עמידה בחלון הגיבויים, מוכנות למתקפות כופרה, אמינות וזמינות מערכות".

"בנוסף, קומוולט והיטאצ'י הן חברות בינלאומיות בעלות ניסיון רב המפעילות סניפים מקומיים בישראל, וכתוצאה מכך יש לנו את היכולת לספק ידע וניסיון רב במהירות, בקלות ובשפה העברית בזכות אנשי מקצועי אשר מבינים לעומק לא רק בתכנון, אלא גם ביישום של פתרונות גיבוי. אנחנו מספקים שקט ופתרון מקצה לקצה ללקוחותינו".

"כשותפה ותיקה של קומוולט, אני מאוד אוהבת לעבוד עם החברה ועם הצוות הישראלי. אני מעריכה רבות את המקצוענות של הצוות, את ההשקעה ואת שיתוף הפעולה המוצלח שבעזרתו אנו מסוגלים לספק את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותינו, המותאמים אישית לצרכים ולדרישות שלהם. עם השנים, בנינו שותפות חזקה ואפקטיבית בין החברות ואני מאחלת לנו להמשיך בדרך זו גם בעתיד".

אירועים קרובים