תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SAP Forum & ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

סאפ משיקה חבילות שירות חדשות לסוויטת העסקים SAP S/4HANA

22/05/2016 15:53
סאפ

ענקית הטכנולוגיה, סאפ (SAP), הכריזה על חבילות שירות חדשות לסוויטת העסקים S/4HANA, שנועדו לסייע לחברות וארגונים לבצע בצורה מהירה ואפקטיבית יותר את היישום של פתרון S/4HANA ולקדם חדשנות על בסיס קבוע.

חבילות השירות החדשות מוצעות על ידי זרוע  השירותים של סאפ, Digital Business Services , שנקראה עד לאחרונה Global Services & Support. שינוי השם של היחידה נועד לשקף בין היתר את מיקודה העסקי הנוכחי בלסייע לחברות לבצע את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת מהם כיום.


חבילות השירות, שמתבססות על המומחיות של Digital Business Services בשילוב אקו-סיסטם אדיר המתבסס בין היתר על שותפי סאפ, מכסות את כל שלבי הפרויקט והתרחישים האפשריים לרבות שדרוג מערכות קיימות, Landscape Transformation, ויישום מערכות חדשות מהבסיס. בנוסף חבילות השירות נותנות מענה לכל סוגי יישום הפתרון – on premise (בתוך כותלי הארגון), בענן ובתצורה היברידית.

חבילות השירות משתמשות ב-SAP Activate – סביבת עבודה המשלבת חבילות Best Practices של סאפ, מתודולוגיות יישום וקונפיגורציה מודרכת והן מאחדות מגוון שירותים ותמיכה משולבת בארבע חבילות שונות עם רמות תמיכה מותאמות לפי צורך, ביניהן:

● SAP ActiveEmbedded for planning and safeguarding of SAP S/4HANA – חבילת בסיס להבנת ההשפעה, האתגרים והיתרונות ביישום S/4HANA.

● SAP ActiveEmbedded for technical implementation of SAP S/4HANA – חבילת שירות לתכנון היישום והארכיטקטורה של הפתרון בהתאם לצורכי הלקוח.

● SAP ActiveEmbedded for functional implementation of SAP S/4HANA – חבילת שירות לקידום חדשנות ושירותים עסקיים חדשים על בסיס פלטפורמת S/4HANA.

● SAP MaxAttention for innovation with SAP S/4HANA – חבילת שירות המספקת חוויית משתמש מלאה של פלטפורמת S/4HANA, להתרשמות מלאה מהיכולות, התרחישים האפשריים והיתרונות של הפתרון עבור ארגונים בעולם הדיגיטלי הנוכחי.

לדברי מיכאל קליינמאייר, חבר מועצת המנהלים ב-Digital Business Services של סאפ, "חבילות שירות חדשות אלו מדגישות את המחויבות של סאפ ללקוחותיה בטרנספורמציית הדיגיטל שלהן. חשוב לנו שהלקוחות ידעו שלא משנה איך הם בוחרים ליישם את הפתרון, אנו נהיה איתם לאורך כל הדרך כדי לתמוך בהם".

קליינמאייר מוסיף כי, "חבילות השירות הן חלק מהשאיפה שלנו לסייע ללקוחות לעבור למחשוב ענן, להפוך עבורם את חזון הארגון הדיגיטלי לממשי ולבסס את SAP S/4HANA כליבה דיגיטלית. יחד עם שותפינו הרבים, חבילות אלו מעניקות ללקוחותינו תחושת ביטחון במעבר לעולם הדיגיטלי".

לדברי סטפנו ונצ'י, Head of Professional Services בסאפ ישראל, חבילות השירות הייחודיות של Digital Business Services מבית סאפ, מסמלות את העתיד בכל הקשור לאופן שבו Digital Business Services תסייע לחברות וארגונים בכלכלה הדיגיטלית החדשה. חבילות אלו מאפשרות ללקוחותינו מודל פשוט עם סל שירותים מלא, תחת חוזה אחד עם יחידה גלובלית אחת.

חבילות אלו זמינות גם לחברות וארגונים בישראל.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים