"האתגר: אפליקציה שעובדת תמיד, וביעילות"

"כל ארגון בכל גודל ובכל מגזר נדרש לפלטפורמה שמבטיחה את ביצועי האפליקציה באופן מיטבי, זול יעיל ובכל סביבת IT", אמר רן שדה, מנהל מכירות טורבונומיק, אינסטנה ואפטיו ביבמ ישראל

רן שדה, מנהל מכירות טורבונומיק, אינסטנה ואפטיו ביבמ ישראל.

"כשהיינו ילדים הלכנו עם אימא לבנק ביום שבו היא קיבלה צ'ק ובו המשכורת החודשית שלה. עמדנו בתור, הבטנו איך הפקיד מחשב את ההפקדה של הצ'ק והוריד מהמינוס, והלכנו הבייתה שמחים וטובי לב. הימים האלה חלפו עברו להם וכיום כל ארגון וארגון, בכל גודל ובכל מגזר פעילות נדרש לפלטפורמה שדואגת לדבר אחד, עיקרי וחשוב: כזו שמבטיחה את ביצועי האפליקציה באופן מיטבי, זול יעיל ובכל סביבת IT", כך אמר רן שדה, מנהל מכירות טורבונומיק (Turbonomic), אינסטנה (Instana) ואפטיו (Apptio) ביבמ ישראל.

שדה דיבר בוובינר שנערך תחת הכותרת "כיצד להבטיח את זמינות האפליקציות בארגון ולהוריד את עלויות הענן". את הוובינר ערכו היום (ג') בינת ויבמ, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, "הפלטפורמה נדרשת לטפל בביצועי האפליקציות באופן היברידי ובכל סביבה – און-פרם, בענן ובסביבה מרובת עננים". הוא הסביר כי "ריבוי ומורכבות התשתיות בייצור ובסביבות הפיתוח הופכים את ניהולן של האפליקציות והטיפול באירועים למשימה קשה עד בלתי אפשרית. לכן, נדרש מבט מערכתי ורב ממדי על ניהול IT אופרטיבי, באמצעות אוטומציה מבוססת AI. אם לא כן, נהיה בסוג של 'גיהינום': כל צוות רואה רק חלק מהנתונים, פועל בחוסר יעילות, האפליקציה עלולה להיתקע או להאט את ביצועיה, ואז המשתמשים לא שבעי רצון והעסק לא עושה כסף".

"בעבר, במחשוב המסורתי, היו עורכים הקצאות למשאבי המחשוב. זה התייתר עם הכניסה לענן הציבורי, אבל אז מקבלים לפעמים הפתעות בעת התשלום החודשי. מה שכל ארגון רוצה הוא ליצור איזון בין אפליקציה מיטבית, שאין סיכון לביצועיה, לבין תשלום לחינם", אמר.

"נדבך חשוב בניהול המחשוב"

שדה אמר כי "טורבונומיק מבית יבמ מהווה נדבך חשוב בניהול המחשוב. מדובר בפלטפורמת ARM (ר"ת Automation Resource Management) אוטומטית וחכמה, שמבטיחה זמינות גבוהה של האפליקציות ואופטימיזציה של עלויות העננים לסוגיהם – בזמן אמת. המערכת מזהה התהוות בעיות בתשתית הווירטואלית, כולל בקוברנטיס, ומייצרת ברציפות פקודות שניתנות לביצוע בלחיצת כפתור, או באופן אוטומטי מלא. הפקודות מטפלות בבעיות עוד בטרם התרחשו. הרעיון הוא לתת לכל אפליקציה בדיוק את כמות התשתית הווירטואלית שלה היא זקוקה כדי לפעול באופן תקין, כאשר היא זקוקה לה".

הוא הסביר כי "הפלטפורמה פועלת בשלוש דרכים: התחברות לסביבה עם API ואיסוף נתונים לבניית תמונה אחידה של מצב 'ערמת ה-IT' ומי צורך מה; ניתוח כדי למטב את המצב הקיים ולקבוע למי צריך לתת מה שצריך כדי שהאפליקציה תעבוד באופן רציף; וניטור והמלצות להפוך את הפעולות לאוטומטיות, לטובת חיסכון במשאבים ובכוח אדם".

"התועלות", ציין שדה, "הן צמצום זמן תגובה לטיפול בתקלות וצמצום משך זמן הטיפול בהן; חיסכון בשיעור של עשרות אחוזים בעלויות הענן; והפיכת הטיפול מתגובתי לפרו-אקטיבי, יחד עם מניעת הופעת חלק מהתקלות".

הורדה של 70% מקריאות ה-IT

שדה ציטט מחקר של פורסטר שלפיו "יישום פתרון ה-ARM שלנו עשוי להוריד 70% מקריאות ה-IT בארגון, וכך להפחית את כאבי הראש של מנהלי הטכנולוגיות ולשחרר את המשאב האנושי לעסוק במשימות בעלות ערך גבוה. בנוסף, ניתן להבטיח זמינות מקסימלית לאפליקציות בארגון ולהקטין את ההוצאה של ספקי הענן בכ-30%".

"נדרשת 'הבנה' על האפליקציה, עם נראות מהתשתיות בקרקע ועד לעננים", הוסיף. "כך ניתן להדק את החיבור בינה לבין המשאבים, לטובת ביצועים יעילים וזולים, מבוססי מדיניות ונתונים, עם יכולת ירידה לפרטים בכל השכבות. יבמ בולטת בעולמות הענן ההיברידי והבינה המלאכותית, עם יכולות להשתלב עם מגוון רחב של מערכות IT, פלטפורמות וירטואליזציה וכלי ניטור יישומים. טורבונומיק יכולה לעזור להגדיל, או להקטין, את משאבי ה-IT לפי הצורך, ולייעל את התמחור וזמינות האפליקציות בענן בזמן אמת, עם יכולות מתקדמות ואוטומטיות. כך, הפתרון מסייע לתפעול ולניהול סביבות IT, עם יתרונות משמעותיים והחזר השקעה ניכר ומיידי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים