גוגל עיצבה מחדש את לוח השנה שלה

גרסת ה-ווב של Google Calendar זוכה עכשיו למראה ולעיצוב שלא רק נראים טוב, אלא גם כוללים יכולות חדשות ● העיצוב החדש עובד בהתאם לגרסה לנייד, שמרבית המשתמשים מורגלים אליה

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

Google Calendar הוא כלי נוח לשימוש, אך גרסת שולחן העבודה של האפליקציה הייתה עד כה מיושנת מעט, בהשוואה ליישום הנייד. עכשיו מגיע סופסוף השינוי המיוחל – גוגל (Google) מעדכנת גרסה ליומן שלה ל-ווב, וכעת הוא משתמש בשפת עיצוב חדשה, כמו שהיא יודעת לספק, או מה שמכונה Google’s Material Design.

העבודה על העיצוב המחודש של לוח השנה נחשפה מוקדם יותר השנה, כשגוגל הציגה מפת דרכים למוצר ב-2017. לכן, זו אמנם לא הפתעה, אבל עדיין נחמד לראות את התוצאה, שכוללת מספר שינויים מרכזיים שביצעה ענקית הטכנולוגיה בגרסת שולחן העבודה, ובכלל לחזות במתכונת החדשה והצבעונית בהרבה.

לא רק יותר צבעוניות

בתור התחלה, האתר מתאים את עצמו כעת בחוכמה לגודל מסך המחשב של המשתמש, וזה די מועיל עבור אלה שאוהבים לעבוד עם שניים או יותר חלונות מצומצמים על שולחן העבודה שלהם. בדומה לגרסה הקודמת של היומן, גם כעת מקבל המשתמש תצוגה של החודש בפינה השמאלית העליונה, שמתחתיה רשימה של היומנים השונים שאליהם יש לו גישה. עוד מופיעות בצד שמאל למעלה ההגדרות ולצדן בר חיפוש, כמו גם תפריט נפתח לשינוי התצוגה. שאר המסך מציג את האירועים של המשתמש.

אלא שהשינויים אינם רק אסתטיים – כעת ניתן גם לעשות פעולות כמו הוספת קישורים למסמכים וגיליונות אלקטרוניים רלוונטיים, כך שאם משתמש ייצור פגישות, הוא יוכל להוסיף גישה ישירה למסמכים שעשויים להיות מועילים לו לשם כך.

בנוסף לעדכונים אלה, היומן החדש מאפשר למשתתף בפגישה לראות את רשימת המשתתפים האחרים כשהוא עובר בריחוף מעל ההזמנה שקיבל ומספק דרך קלה יותר לשתף את היומן עם קבוצה. המשתמש גם יכול עכשיו להציג ולשחזר פריטים שנמחקו בטעות.

בדומה לגרסה הקודמת של היומן, המשתמש יכול להציג את האירועים לפי יום, שבוע, חודש, שנה או ארבעה ימים בכל פעם. תצוגת "יום" מאפשרת להציג גם לוחות שונים אלה בצד אלה, מה שיכול לעזור מאוד לאלה שמנהלים יומנים מרובים בו זמנית.

העדכון ל-Google Calendar מתגלגל כעת למשתמשי Google Suite, ואדמינים של G Suite יכולים להפעיל את היומן החדש על ידי לחיצה על הקישור "השתמש ביומן חדש", שמופיעה בפינה הימנית העליונה של הממשק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים